صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
در بزرگراه ستاری روی داد :

برخورد پنج وسیله ای / سواری تیبا به ۵ خودروی دیگر آسیب زد

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از وقوع یکفقره تصادف ۶ وسیله ای در بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری بدلیل عدم توانایی راننده تیبا در کنترل وسیله نقلیه خبر داد .

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ رابعه جوانبخت ضمن اعلام این خبر گفت : ساعت 23:00 شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یکدستگاه سواری تیبا با 5 وسیله دیگر برخورد می نماید تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد 6 برسد . 
وی گفت : بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه 5 پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام نمودند که مشخص گردید این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است .
سرهنگ جوانبخت اضافه کرد : در این تصادف به پنج خودروی پراید ، پژو ، ساینا ، جک و 206 خسارت وارد امد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد . 
سرهنگ جوانبخت از کلیه رانندگان خواست ، قبل از حرکت حتما نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۳۳۶
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۹     ساعت: ۹ : ۱۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
  • ٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 11 2024