صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
اتابک نادری:

تهدیدات میانسالی جمعیت ناگوار است

بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: طبیعتا پیری جمعیت در هر جامعه ای خطرافرین است، ما هم دیگر جامعه جوانی نیستیم و جامعه اگر جوان نباشد، انگیزه و امید در آن از بین می رود و دیگر پویا نیست.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، اتابک نادری در گفت وگو با ستاد خبری این رویداد ملی اظهار داشت: حرکت رو به جلو در این زمینه از سوی جامعه نخبگانی باید صورت بگیرد و از بالا به پایین سیاست ها تزریق شود، طراحی و بستر سازی زیرساخت ها در این عرصه بسیار اثرگذار است.


نادری با اشاره به تغییر ذهنیت نسل های کنونی همچون خیلی کشورهای غربی اظهار داشت: با ثبات نسبی جامعه، ایجاد ارامش و دید روشن میتوان جامعه را به سمت جوانی جمعیت سوق داد، در عرصه فرهنگ بخشی از کار انجام می شود اما در عرصه های دیگر بخش های اقتصادی هم نیاز به کار داریم.


نادری یاداور شد: برای ایجاد یک تفکر صحیح و مناسب در جامعه نیاز به زیرساخت درست داریم، الان کشور قزاقستان در حال ایجاد این زیرساخت در عرصه فرهنگ است و از هنرمندان خیلی از کشورها برای حضور در جشنواره هایش دعوت می کند تا تبلیغات داشته باشد، ما هم در این عرصه باید کار زیرساختی و تفکری انجام دهیم. این زیرساخت از طریق یک دستگاه انجام نمی شود بلکه چند دستگاه متولی نیاز است تا بسترسازی داشته باشد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده،رسانه،سازمان های مردم نهاد ، دستگاهای اجرایی،شرکت ها و موسسات خصوصی ،مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۳۴۵
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۹     ساعت: ۱۰ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
  • ٣ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 11 2024