صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تلفن همراه پشت چراغ قرمز / فرصتی چند ثانیه ای برای رویارویی با خطر

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: برخی رانندگان تا لحظه سبز شدن چراغ قرمز سراغ تلفن همراه خود می روند

به گزارش جهانی پرس از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ فیروز کشیر صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص استفاده خطرناک از تلفن همراه پشت چراغ قرمز توضیح داد . 
سرهنگ کشیر گفت : استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی باعث حواس پرتی راننده می شود .مشاده شده که برخی از رانندگان که در پشت چراغ قرمز متوقف می شوند تا لحظه ای که چراغ سبز شود یک لحظه تلفن همراه خود را باز کرده و به پیامک ها و پیام ها در فضای مجازی نگاه می کنند .
وی افزود : در فاصله چند ثانیه ای که این رانندگان بی احتیاط در پشت چراغ قرمز متوقف هستند آنقدر سر در گوشی تلفن همراه دارند که حتی از کشیدن ترمز دستی نیز غافل شده اند و وقتی به خود می آیند که خودرو حرکت کرده و با ماشین جلویی برخورد می کند . 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : ذهن راننده ای که در حین رانندگی از تلفن همراه استفاده می کند درگیر است و دیگر نمی تواند تصمیم درست را بگیرد و نمی  تواند عکس العمل مناسبی در مواجهه با دیگر خودروها و خطرات پیش روی داشته باشد .

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۴۱۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۰     ساعت: ۱۰ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
  • ٧ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 15 2024