صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان

رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان دیدار کرد.

به گزارش جهانی پرس از صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه گفت: صهیونیست‌ها در کمتر از هفت ماه بیش از ۳۴ هزار انسان بی‌گناه در غزه را به خاک و خون کشیدند و بیش از ۷۰ هزار تن را مجروح کردند؛ امروز در سراسر دنیا نفرتی بی‌سابقه از رژیم منحوس صهیونیستی ایجاد شده است.

وی با گرامیداشت روز معلم گفت: نقش معلم در جامعه نقش پیامبری است و معلمی در سازندگی کشور و نیرو‌های انسانی جامعه نقشی بی‌بدیل دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به روز کارگر بر تلاش همه‌جانبه برای رفع مسائل و مشکلات معیشتی و شغلی کارگران کشور تاکید کرد.

رئیس قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری هرمزگان دستور داد تا کارگروه ویژه‌ای را برای رفع مجموعه مسائل و مشکلات کارکنان قضایی و قضات این استان تشکیل دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در مراسم تجلیل از ۱۰۰ تن از معلمان خانواده های قضایی گفت: مجموعه قضایی استان در ابتکار، خلاقیت، مدیریت جهادی، مدیریت میدانی و تعامل برای هم‌افزایی دستگاه‌ها، پیشتاز و نمونه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خطاب به کارکنان، قضات و مسئولان قضایی هرمزگان افزود: چنانچه شما به صورت شبانه‌روزی برای گره‌گشایی از کار مردم تلاش می‌کنید و بعضاً با ناملایماتی مواجه می‌شوید، این را بدانید که خانواده شما نیز در اجر و ثواب خدمت جهادی شما شریک هستند.

بیشتر بخوانید؛ لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است

رئیس کل دادگستری هرمزگان هم در این مراسم گفت: با ورود بموقع دستگاه قضایی در حل مشکل عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قوانین تنها در دو سال اخیر ۷ هزار و۲۰۰ میلیارد تومان با انتقال پرونده‌های مالیاتی شرکت‌های بزرگ، به عنوان عوارض و سهم، به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد.

قهرمانی افزود: پس از دستور رئیس قوه قضاییه برای رفع مشکل افراد فاقد شناسنامه، امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در نتیجه اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجموعه قضایی استان هرمزگان، هیچ ایرانی بدون شناسنامه‌ای در این استان وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: از دو سال اخیر تاکنون فروش پنج هزار و۱۰۰ میلیارد تومان کالای متروکه، تعیین تکلیف چهار هزار و۲۰۰ پرونده متروکه شامل۱۰ هزار و۶۰۰ کانتینر در نتیجه اقدامات و پیگیری‌های قضایی صورت گرفته است.

قهرمانی افزود: در اجرای طرح فروش اموال تملیکی ۲۲ هزار دستگاه وسیله نقلیه موجود در پارکینگ‌های راهنمایی و رانندگی به ارزش بیش از ۳۸ میلیارد تومان به فروش رسید.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در دو سال اخیر رفع تصرف از زمین‌های دولتی در ۴۷۳ فقره پرونده به میزان هزار و ۶۳۴ هکتار و به ارزش ۹ هزار میلیارد تومان، حدنگاری صددرصدی اراضی ملی و ۶۷ درصدی اراضی کشاورزی استان و صدور۹۰ تا صددرصد اسناد حریم دریا، شهرک‌های صنعتی و جنگل‌های مانگرو انجام شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۵۲۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۳     ساعت: ۱۱ : ۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 17 2024