صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

آیین پاسداشت تولید ۳۰اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت برگزار شد

مراسم پاسداشت و رونمایی از ۳۰اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت عصر امروز، ۱۸اردیبهشت ماه با حضور دکتر شکیبا محبی تبار دبیر ستاد ملی جمعیت و اعضای ستاد در این مرکز برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از ستاد خبری دومین رویداد ملی جوانی جمعیت ، در ابتدای جلسه دکتر شکیبا محبی تبار توضیحی درباره موضوعات این جلسه رونمایی سی اثر درباره جمعیت و طرح صندوق حمایت از تولیدات رسانه ای جمعیت ارائه داد و سپس دکتر محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری در صحبت هایی درباره طرح حمایت از تولیدات رسانه ای جمعیت توضیحاتی ارائه داد.

 

دکتر آسیه زارعی سپس در صحبت هایی درباره مدیریت محتوای سی اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت گفت: ما هم در کلاس های اسلامی و علمی زیاد داریم که پدر و مادر بودن چه اثری روی خود افراد میگذارد و سپس سالمندان هم با بچه ها دوباره جوان می شوند ، این صحبت ها ماه ها بحث شده و به سناریوهایی که به کارهای نمایشی رسیده است. این کار بیشتر زاویه مردمی دارد و انشالا بهانه ای شود که در صدا و سیما هم پخش شود.

 

سپس مجموعه ای کلیپ با شعار هر تولد جان تازه ای برای جهان پخش شد.
مهرداد تنها تهیه کننده تیزرهای جوانی جمعیت عنوان کرد: این کار را سرمایه اش را نظام پرداخت کرده و حیف است که در آرشیو باقی بماند. این کار مصطفی محمدی است که خیلی کارهایشان برند سازمان صدا و سیما است، بهترین کارگردان های گروه تیزر با آخرین تجهیزات آن را اماده کردند و هر کار قابلیت سریال و فیلم را دارد. امیدوارم این کارها نسل سالم مهدوی را پرورش دهد.

 

سپس دکتر محبی تبار نیز در صحبت هایی گفت:خانواده های ما سرمایه ما هستند که در خیلی جاهای دنیا چنین چیزی را نمیبینیم، الحمدالله ما هنوز این نعمت را داریم و باید حمایت از هنرمندانی کنیم که با دلسوزی قدر گوهرگرانبهای خانواده را بدانند و تقویتش کنند. شعار این برنامه ها واقعا زیبا است که در احادیث ، اسلام و دیگر ادیان هم همین را نشان می دهد. واقعا هر تولد ناظر بر زندگی است، هر مجموعه و فردی کوچکترین کاری در حفظ چهره زیبای جمعیت میتواند بکند، ستاد ملی جمعیت را از آن خود می تواند بداند.
وی افزود: از شهردار تهران قول گرفتیم که تیزرهای جمعیت به زودی در سطح شهر منتشر کند.
سپس میثم نیلی هم درباره تبلیغات در سالن های سینما گفت: ارزش کار بالذات و با دیده شدن بهتر می شود و در این زمینه هم می تواند اثرگذارافتد.
در ادامه لوح تقدیری از سوی شکیبا محبی تبار به مهرداد تنها و گروهش اعطا شد.


دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده،رسانه،سازمان های مردم نهاد ، دستگاهای اجرایی،شرکت ها و موسسات خصوصی ،مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۶۶۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۹     ساعت: ۱۱ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024