صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
نیلوفر هوشمند:

تبلیغات رسانه ای در عرصه جوانی جمعیت محدود است

نیلوفر هوشمند بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون در گفتگو با ستاد خبری این رویداد ملی گفت: مسئولیت پذیری مهمترین مولفه ای است که در بین جوانان برای فرزنداوری می بایست تقویت شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، نیلوفر هوشمند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درگفت وگو با ستاد خبری جایزه جوانی جمعیت عنوان کرد: من خودم از طرفداران ازدواج و فرزنداوری زیاد هستم معتقدم زوجی که ازدواج می کنند به یک یا دو فرزند نباید قناعت کنند.
وی با تاکید براینکه هر چه تکنولوژی در جوامع پیشرفت بیشتری می کند، ادم ها هم از فضای خانه و خانواده بیشتر فاصله می گیرند، افزود: اعضای زندگی های خانوادگی در این شرایط از هم دور می شوند، ادم ها محتاط تر و ترس هایشان بیشتر می شود و به طبع از مسئولیت پذیری می ترسند. ازدواج و فرزندپروری نیاز به ریسک پذیزی و مسئولیت پذیری دارد.
هوشمند اظهار داشت: ما تبلیغات رسانه ای هم در کشورمان برای فرزنداوری و ازدواج کم داریم، جامعه رئال کنونی چنین فضایی در فیلم و سریال نمی طلبد مگراینکه دهه چهل و پنجاه را نشان دهیم تا مخاطب پذیرش داشته باشد.
وی یادور شد: الان اگر در فیلم و سریال ها نشان دهیم که یک دختر جوان چند فرزند دارد همه تعجب می کنند چون کمتر دیده اند، اینها را باید جا بیاندازیم و نشان دهیم.
هوشمند درباره نقشی که اخیرا خودش در سریالی گرفته گفت: الان سریال ما قدری این فضا را نشان می دهد و سنت شکنی کرده، تلویزیون بک رسانه مهم است و باید بیشتر ذر عرصه جوانی جمعیت ورود کند و پیشنهاد ساخت فیلم در این عرصه ها بدهد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده،رسانه،سازمان های مردم نهاد ، دستگاهای اجرایی،شرکت ها و موسسات خصوصی ،مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۹۶۷۰
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۱۹     ساعت: ۱۱ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
  • ١١ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 19 2024