صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی خبر داد:

۱۷ زمین چمن مصنوعی فوتبال و اولین خانه تخصصی کشتی در شهرستان مرزی سربیشه به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت: در راستای طرح محرومیت زدایی و ضربتی توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته خراسان جنوبی تعداد ۱۷ زمین چمن مصنوعی فوتبال تا دهه فجر امسال در شهرستان مرزی سربیشه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل ورزش و‌جوانان خراسان جنوبی ،قطبی در خصوص طرح محرومیت زدایی و ضربتی توسعه زیرساخت ها و اماکن ورزشی در مناطق مرزی استان خاطر نشان کرد : با بسیج امکانات و نیرو های انسانی جهادی و متخصص و با استفاده از تمامی ظرفیت ها در راستای منویات دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رییسی مبنی بر توزیع عادلانه زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات ورزشی در نقاط کمتر توسعه یافته استان با رصد و پایش شاخص هایی همچون جمعیت و محرومیت در اکثریت روستاهای پرجمعیت نوار مرزی پروژه ورزشی در حال احداث است.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ، در این طرح با توجه وجود استعدادهای بالقوه در رشته کشتی اولین خانه تخصصی کشتی با حمایت فدراسیون کشتی در شهر مرزی درح در حال ساخت است و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : در ادامه طرح ضربتی با توجه به حفظ و حراست از مجموعه های ورزشی حصارکشی استخر سرپوشیده شعر سربیشه تکمیل و افتتاح خواهد شد.

قطبی خاطر نشان کرد: در راستای عدالت محوری نیز جهت استفاده‌ بانوان از امکانات ورزشی تعداد ۵ خانه نشاط و تندرستی نیز، در روستاهای مرزی درح به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین با همتی جهادی در راستای استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات ورزشی، پیست دومیدانی شهر سربیشه در حال ساخت و تکمیل شدن است که به زودی به بهره برداری می رسد.


قطبی تصریح کرد: با توجه به همجواری با کشور افغانستان و وجود ۳۳۱ کیلومتر نوار مرزی مشترک، پروژه های ورزشی می تواند در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین غنی سازی اوقات فراغت و نگهداشت جمعیت جوان در این مناطق نقش بسزایی را ایفا کند و طرح ضربتی در چهار شهرستان مرزی اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۰۷۶۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۳/۲۹     ساعت: ۱۱ : ۴۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024