صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
سیدمحمد پولادگر:

برای رشد ورزش و رضایت مخاطبان باید با برگزاری جلسات آموزشی علم به این حوزه را افزایش دهیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با بیان اینکه مخاطبان ورزش ارزشمندترین سرمایه زندگی خود یعنی وقتشان را در اختیار ما گذاشته اند، گفت: ورزش ویتامین‌های بسیاری چون شادابی، امید به زندگی، شور و نشاط اجتماعی، سلامت جسم و روان و عرق ملی را در خود دارد و ما باید برای رشد ورزش و رضایت مخاطبانش با برگزاری جلسات آموزشی علم به این حوزه را افزایش دهیم.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر در نشست کارگاه آموزشی تربیت مدرس یادگیری مهارت‌های اجتماعی از طریق ورزش و رشد مهارت‌های حرکتی با تاکید بر اهمیت آموزش گفت: ما موظف هستیم با توجه به اینکه جامعه آماری قابل توجهی از اتباع در ایران حضور دارند، برگزارکننده برنامه‌های آموزشی در راستای توانمندسازی مهاجرین مقیم جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی افزود: ما پیروان دینی هستیم که در اولین آیه نازل شده بر پیامبر خاتم امر به خواندن شده و همین موضوع نشان از اهمیت و جایگاه علم و دانستن در دین مبین اسلام است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای خاطرنشان ساخت: علم به ندانستن و میل به دانستن ۲ مقوله مهم و اثربخش در آموزش است و تا زمانیکه مربیان ما به این ۲ موضوع نرسند جامعه مربیگری پویایی نخواهیم داشت.

پولادگر در ادامه یادآور شد: آمار نشان می‌دهد که جامعه ورزش در دوره های مربیگری برگزار شده به آموزش توجه نکرده و این دوره‌ها تاکنون فاقد ارزش و کیفیت علمی لازم بوده‌اند به همین منظور ما موظف به برگزاری دوره‌های با کیفیت علمی و توجه به آموزش هستیم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه مخاطبان ورزش ارزشمندترین سرمایه زندگی خود یعنی وقتشان را در اختیار ما گذاشته اند، گفت: ورزش ویتامین های بسیاری چون شادابی، امید به زندگی، شور و نشاط اجتماعی، سلامت جسم و روان و عرق ملی را در خود دارد و ما باید برای رشد ورزش و رضایت مخاطبانش با برگزاری جلسات آموزشی علم به این حوزه را افزایش دهیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۸۳۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱     ساعت: ۱۸ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024