صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
گنج‌خانلو:

حضور در مسابقات جهانی به نتیجه‌گیری رکابزنان در بازی‌های آسیایی کمک می‌کند

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: سطح مسابقات جهانی مثل مسابقات المپیک است و کمک خوبی برای بازی‌های آسیایی خواهد بود.

به گزارش جهانی پرس، محمد گنج خانلو، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،  درخصوص شرایط تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در فاصله 2 ماه تا شروع بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: قبل از بازی‌های آسیایی، در چند رقابت دیگر شرکت می‌کنیم. یکی از آن‌ها مسابقات قهرمانی جهانی است و 5 روز دیگر شروع می‌شود.

او ادامه داد: چند مسابقه دیگر مثل تور آذربایجان برگزار می‌شود و ما قرار است در آن‌ها شرکت کنیم تا آمادگی بیشتری به دست بیاوریم. اگر به مسابقات جهانی اعزام شویم، در روند نتیجه‌گیری قطعا پیشرفت چشم‌گیری به دست خواهد آمد.

وی ادامه داد: سطح مسابقات جهانی مثل مسابقات المپیک است و کمک خوبی برای بازی‌های آسیایی خواهد بود. برای بازی‌های آسیایی، تمرینات تخصصی خود را داریم اما از نظر تجهیزات دچار محدودیت هستیم چون تجهیزات‌مان گران است و از اروپا می‌آید و هزینه‌‌های دلاری قابل توجهی دارد.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در خصوص هدف‌گذاری‌اش در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: من در دوره گذشته، 18 ساله بودم و به نتیجه‌گیری مطلوب خیلی نزدیک‌تر بودم و در ماده اومینیوم در جایگاه چهارم قرار گرفتم. در این دوره در بخش پیست شانس داریم.

او در پایان گفت: من در مسابقات قهرمانی آسیا در یک ماده طلا گرفتم و در یک ماده المپیکی دیگر، برای اولین‌بار در تاریخ دوچرخه‌سواری ایران مدال برنز گرفتم و این نشان می‌دهد که شانس وجود دارد و باید این شانس را به مدال تبدیل کرد. من تمرینات خود را دارم پیش می‌برم و ادامه کارها با فدراسیون دوچرخه‌سواری و کمیته ملی المپیک است تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۹۶۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۸     ساعت: ۱۲ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
  • ٢ ذو القعده ١٤٤٥
  • May 10 2024