صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

زارع: اردوها باعث شد وزنه‌برداران را بهتر آنالیز کنیم

مربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: اردو‌های مستمر به شناخت بیشتر از روحیات و مختصات تکنیکی افراد هم کمک کرد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان ، بهمن زارع درباره پایان اردوی یک ماهه بابلسر و ازسرگیری تمرینات در آکادمی ملی المپیک برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی، اظهار داشت: کادر فنی طبق برنامه ریزی که برای ملی پوشان دارد، تا به امروز تمریناتی را طراحی کرده که از آن جمله تمرین در محیط سطح دریا بود. با ادامه اردو امیدوار هستیم روند آمادگی بچه‌ها حفظ شود و بدون آسیب تمرینات را تا مسابقات جهانی و بلافاصله بازی‌های آسیایی پیگیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرصت چهار ماه گذشته و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برای کسب شناخت از وزنه برداران کافی بوده است، بیان کرد: بیشتر وزنه برداران حاضر در اردو قهرمانان شناخته شده هستند که آن‌ها را از قبل هم می‌شناختیم، اما اردو‌های مستمر به شناخت بیشتر از روحیات و مختصات تکنیکی افراد هم کمک کرد.

زارع در پایان در مورد برنامه یا استراتژی کادر فنی در انتخاب ورزشکاران و معرفی اسامی برای مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: این دو رویداد به فاصله کمی برگزار می‌شود و هر دو هم از جهاتی برای ما بسیار حایز اهمیت است، اما کادر فنی قدرت انتخاب زیادی نداشت و باید از میان همین تعداد اندکی که تاکنون به اردو‌ها دعوت شده‌اند، آماده‌ترین‌ها را انتخاب و معرفی می‌کردیم. امیدوار هستیم با ادامه تمرینات، به آمادگی ۱۰۰ درصدی و تحقق اهداف مورد نظر برای تیم برسیم.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۲۹۶۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۸     ساعت: ۱۲ : ۵۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024