صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

دکتر سجادی: آقای هاشمی از مدیران ارزشمند ورزش کشور هستند

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: آقای هاشمی از مدیران ارزشمند ورزش کشور هستند و من نیز به ایشان قول دادم مثل همیشه مانند یک برادر در خدمت ورزش کشور باشم.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی پس از مراسم تودیع و معارفه سرپرست وزارت ورزش و جوانان درخصوص اینکه چه نمره‌ای به خودش در این 2 سال می‌دهد، اظهار داشت: خانواده ورزش باید عملکرد بنده را قضاوت کنند. در حال حاضر برنامه خاصی برای خودم ندارم، بنده یک معلم هستم و در دانشگاه به انجام تدریس ادامه خواهم داد.

وی افزود: بابت این انتخاب به آقای هاشمی و جامعه ورزش تبریک می‌گویم. وزارت ورزش و جوانان خانه آقای هاشمی است چون ایشان در عرصه‌های مختلف ورزش کشور حضور داشته است. آقای هاشمی از مدیران نام آشنا، خوشنام و قدیمی ورزش است و این انتخاب برای ورزش کشور نویدبخش روزهای خوب خواهد بود و امیدوارم او و معاونین وزارتخانه موفق باشند. کارکنان وزارت ورزش هم از این انتخاب خوشحال هستند.
دکتر سجادی گفت: همه ما امیدوار هستیم ان‌شاالله ماه آینده که بازی‌های آسیایی را داریم، کاروان پرافتخار جمهوری اسلامی ایران که تحت نام بسیار ارزشمند شهید حججی اعزام خواهد شد، بهترین نتیجه را از نظر تعداد مدال بگیرد. برای این اتفاق مهم تمام برنامه‌ریزی‌ها شده است. اتفاق مهم دیگری هم که در سال جدید میلادی داریم جام ملت‌های آسیا در دوحه قطر است که برای تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی را درپیش داریم و بعد از آن جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد که برای همه ملی‌پوشان و وزیر جدید آرزوی توفیق و موفقیت دارم. آقای هاشمی از مدیران ارزشمند ورزش کشور هستند و من نیز به ایشان قول دادم مثل همیشه مانند یک برادر در خدمت ورزش کشور باشم. بدون شک همفکری و مشورت خواهم داشت که ان‌شاءالله دست به دست هم بدهیم که دولت مردمی سیزدهم، در تمام ابعاد و اهدافش موفق باشد.
دکتر سجادی درپایان گفت: التماس دعا دارم از همه عزیزان به ویژه اصحاب رسانه و از زحمات شان ممنون هستم. همیشه آن‌ها را به عنوان یک یار در کنار خودمان می‌دیدم و برایشان آرزوی توفیق دارم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۰۳۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۰     ساعت: ۱۷ : ۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024