صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اولین اردوی تاریخ تیم ملی دختران کراس ایران تشکیل شد

نخستین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی موتورکراس بانوان در سال جاری برای حضور شایسته در رقابت های بین المللی با حضور هفت ورزشکار از پنج استان برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، نخستین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی موتورکراس بانوان برای حضور شایسته در رقابت های بین المللی با حضور هفت ورزشکار از پنج استان، طی روزهای نهم و دهم مرداد ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این نخستین دوره از اردوهای آماده سازی تیم های ملی در سال جاری بود که در قالب کلاسها و کارگاههای عملی و تئوری برگزار شد.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و علیرضا فاضلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی، ضمن بازدید از اردوی تیم ملی بانوان که در محل آکادمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد با ورزشکاران و عوامل این اردو دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس فدراسیون در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی تیم های ملی گفت: این اردوها همچنین برای رشته های ریس دو بخش مردان و زنان برگزار خواهد شد.

فدراسیون نیاز به جوانگرایی دارد و باید با حمایت از نسل جدید از سراسر کشور با کمک هیات های استانی بتوانیم حضوری متفاوت تر از گذشته در عرصه های بین المللی داشته باشیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۰۵۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۱     ساعت: ۱۷ : ۳۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024