صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
بند خرید نشد، مذاکره با وستهم

اصرار گواردیولا: این برزیلی را می‌خواهم

منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، روز گذشته گلوبواسپورته برزیل ادعا کرد، منچسترسیتی در تلاش برای جذب لوکاس پاکتا، وینگر وستهم یونایتد، است. اینکه سیتی می خواهد بند فسخ 85 میلیون یورویی او را فعال کند و به این ترتیب کاری از دست وستهم ساخته نیست.

پاکتا که تنها یک فصل از انتقال 60 میلیون یورویی‌اش از لیون به وستهام می‌گذرد، بی تاب این انتقال است اما به نظر او برای رسیدن به آرزویش یک سال دیگر باید صبر کند و البته فصل پیش رو به درخشش در وستهم ادامه دهد.

طبق ادعای فابریتزیو رومانو، بند فسخ پاکتا امسال قابل فعال شدن نیست و از سال بعد او می تواند با این مبلغ از وستهم جدا شود. در واقع سیتی و هر باشگاهی اگر پاکتا را می خواهد، سال بعد می تواند 85 میلیون یورو پرداخت کند و ستاره برزیلی را از آن خود کند ولی امسال این بند اعتبار ندارد.

 

پپ گواردیولا در تابستان امسال دو بازیکن کلیدی خود در خط میانی یعنی ایلکای گوندوگان و ریاض محرز از دست داده است. اگرچه سیتی متئو کواچیچ را از چلسی به خدمت گرفته آن‌ها همچنان به دنبال جذب گزینه‌های بیشتری برای تقویت خط حمله و خط میانی هستند و پاکتا یکی از آنهاست.

با اصرار پپ، سیتی باید با وستهم پای میز مذاکره برود و تلاش کند این بازیکن را با رقمی معقول به خدمت بگیرد. طبعا وستهم حاضر نیست پاکتا را با مبلغی کمتر از 60 میلیون یورو واگذار کند و مذاکرات سخت و فشرده ای بین دو باشگاه پیش بینی می شود. به خصوص اگر برنادرو سیلوا در نهایت از سیتی جدا شود، نیاز سیتی به جذب پاکتا بیشتر نیز خواهد شد. باید دید در روزهای باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات، پاکتا در وستهم خواهد ماند یا سیتی او را در اختیار خواهد گرفت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۲۵۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۱۸     ساعت: ۱۴ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024