صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
قاب‌های خاص و طنازانه با تم بنفش؛

رونمایی از لباس باشگاه تهرانی به سبک اروپایی

باشگاه هوادار با انتشار ویدئویی متفاوت از پیراهن‌های فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خود رونمایی کرد.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، در این فصل میان باشگاه‌ها رقابت خاصی برای رونمایی از لباس‌های‌شان به وجود آمد که به زیباتر شدن لیگ و کمی نزدیک شدن به فوتبال حرفه‌ای دنیا از این حیث کمک کرد. حال باشگاه هوادار نیز با انتشار یک ویدئو و تصاویر جالب از پیراهن‌های خود رونمایی کرد.

پس از اضافه شدن یک حامی مالی به پیراهن‌های هوادار، بخش ارتباطات و رسانه باشگاه هوادار نسبت به بازطراحی هر سه کیت فصل جاری  اقدام کرد. اکنون با مشارکت ترکیبی از بازیکنان قدیمی و جدید، با تجربه و جوان هوادار تیزر جذاب رونمائی تکمیلی از پیراهن‌های فصل جدید منتشر شد.

در کیت یک مانند همیشه از رنگ متفاوت و منحصر به فرد باشگاه هوادار در فوتبال ایران یعنی رنگ بنفش بهره برده شده است و در طراحی‌های چهار سوی پیراهن و شورت مربوطه نیز از خطوط و الگوهایی به رنگ سفید که همواره مقوله ارتباطات، اینترنت و شبکه را در ذهن بیننده متبادر می‌سازد بهره برده شده است و نشان دهنده فعالیت حامیان مالی همیشگی باشگاه هوادار است.

 

در کیت دو از رنگ سفید استفاده شده است و در طراحی‌های چهار سوی پیراهن و شورت مربوطه نیز از نگاره‌های زیبای برج آزادی به عنوان برجسته ترین نماد مندرج در لوگوی باشگاه هوادار و نماد فرهنگی شهر تهران به عنوان پایتخت ایران زمین الهام گرفته شده و با رنگ بنفش پیاده سازی شده است.

در کیت سه به طور همزمان از تلفیق و ترکیب دو رنگ مشکی و طوسی استفاده شده است و در طراحی‌های پیراهن و شورت مربوطه نیز، طرح معروف به چریکی که نماد جنگندگی باشگاه هوادار از ابتدای ورود به بالاترین سطح فوتبال ایران به شمار می‌رود به کارگیری خواهد شد.

نکته جالب اینکه در ویدئوی رونمایی از سه کیت هوادار از بازیکنان سرشناسی چون داریوش شجاعیان، بابک مرادی و علیرضا حقیقی و همچنین از قدیمی‌های این تیم مثل صائب محبی، امیرحسین پورمحمد و محمد چهارمحالی استفاده شده است. همچنین چند چهره جوان زیر۲۳ سال نیز در این ویدئوی جالب به چشم می‌خورند.

هواداری‌ها در سومین سال حضور در لیگ برتر تلاش می‌کنند بستری حرفه‌ای را حتی در چنین جزئیاتی فراهم کنند و از تیم‌هایی مثل سپاهان، تراکتور و...‌ که با ساخت ویدئو از لباس‌های‌شان رونمایی کردند عقب نماندند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۴۵۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۴     ساعت: ۱۰ : ۳۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024