صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
دو ستاره در آستانه یک تغییر مسیر بزرگ؛

مهم‌ترین اردوی عمر نیازمند و سرلک

پیام نیازمند و به ویژه میلاد سرلک دو بازیکن ۲۸ ساله فوتبال ایران روزهای پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.

به گزارش جهانی پرس از بر ساس قانون میلاد سرلک و پیام نیازمند دو بازیکن کلیدی پرسپولیس و سپاهان باید از اول شهریورماه به خدمت سربازی بروند، اما اگر امیر قلعه‌نویی این دو بازیکن را به تیم ملی دعوت کند، آنها می‌توانند تا دو سال آینده (یعنی 30 سالگی) از خدمت سربازی معاف شود.
این قانونی است که در آذرماه سال 1397 توسط سردار کمالی رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح اعلام شد و براساس آن بازیکنان در سطح تیم های ملی تا سن ۳۰ سالگی و در سطح تیم های لیگ برتر تا سن ۲۸ سالگی از خدمت سربازی معاف می شوند. بر همین اساس ورزشکاران مشمول در سطح تیم ملی از سوی وزارت ورزش و جوانان و ورزشکاران مشمول در سطح تیم برتر از سوی فدراسیون مربوطه جهت اعمال این قانون معرفی خواهند شد.
 در همین زمینه هجدهم تیرماه سازمان وظیفه عمومی با توجه به عدم حضور میلاد سرلک در آخرین اردوی تیم ملی خطاب به وزارت ورزش و جوانان نامه‌ای ارسال و اعلام کرد: «با توجه به اینکه مشمول میلاد سرلک بازیکن باشگاه پرسپولیس تهران به استناد بند یک بخش اول فصل دوم دستورالعمل اجرایی ارائه تسهیلات به مشمولان ورزشکار حرفه‌ای و قهرمانی به دلیل عدم دعوت به تیم ملی فوتبال و سن بالای 28 سال مجوز فعالیت تیم‌های لیگ برتری را ندارد. لذا خواهشمند است دستور فرمایید به فدراسیون فوتبال ابلاغ گردد از تاریخ 1402.06.01 از ادامه فعالیت ورزشی مشمول ذکر شده جلوگیری بعمل آورده و نتیجه اقدامات به این سازمان اطلاع‌رسانی گردد.
بدیهی است که فرد ذکر شده باید در تاریخ 1402.06.01 نسبت به معرفی خود به مراکز آموزشی تعیین شده اقدام کند.»

پیام نیازمند هم دیگر بازیکنی است که این روزها با مشکلی مشابه میلاد سرلک مواجه شده، اما با توجه به اینکه سنگربان سپاهان پای ثابت اردوهای سال‌های اخیر تیم ملی بوده، خیلی درباره مشمول شدن این بازیکن در رسانه‌ها حرفی به میان نیامده و بی‌شک این بازیکن در جدیدترین اردوی تیم ملی هم حضور خواهد داشت. البته مگر اینکه شاهد یک اتفاق کاملا غیرمنتظره باشیم.
با این وصف تصمیم امیر قلعه‌نویی در اضافه کردن نام سرلک و همینطور نیازمند به جدیدترین فهرست تیم ملی که قرار است در فیفادی شهریورماه حضور داشته باشند، تصمیمی بسیار پراهمیت است که می‌تواند آینده زندگی شخصی و حرفه‌ای دو بازیکن پرسپولیس و سپاهان را تحت تاثیر خود قرار بدهد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۴۸۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۴     ساعت: ۱۷ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024