صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
ناکامی عجیب آقای پاس گل؛

پرسپولیس، مهندسی ریکی آلوز را رد کرد

ریکاردو آلوز در پست جدید خود نمایش موفقی را مقابل پرسپولیس ارائه نکرد

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، ریکاردو آلوز، ستاره فصل گذشته تراکتور، که با 13 گل موفق شد برترین پاسور فصل لقب بگیرد، این فصل هنوز نتوانسته گلی برای مهاجمان تراکتور بسازد. او روز گذشته و در غیاب صفا هادی، به همراه مهدی حسینی هافبک دفاعی تراکتور بود و تلاش می‌کرد تا نمایش حریف را کنترل کند.

با این حال همه هواداران تراکتور منتظر بودند تا اولین پاس گل او را در این بازی ببینند. آلوز که پای ثابت تمام کرنرها و ضربات ایستگاهی تراکتور بود، نتوانست ارسالهای خود را به مقصد برساند تا بدون پاس گل زمین را ترک کند و یک ناکامی دیگر را هم تجربه کند.

جالب این است که آلوز تا هفته نوزدهم فصل گذشته 12 پاس گل داده بود اما از بازی هوادار تا دیدار پرسپولیس، تنها یک گل برای مهاجمان تراکتور ساخته تا از فرم موردنظر پاکو خمس کاملا دور باشد.

 

آلوز البته در یک صحنه با شلیک از خط محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را تهدید کرد و مهمترین موقعیت گل تراکتور را هم ساخت اما بدشانس بود که شوت دیدنی او به تیرک دروازه برخورد کرد و با عبور مماس از خط دروازه، دوباره وارد زمین شد و راهی به درون دروازه پرسپولیس پیدا نکرد.

علاوه بر ناکامی در گلسازی، ریکاردو آلوز در دوندگی و تعداد خطا هم آمار چندان مناسبی نداشت تا در پست جدید خود نمره مردودی بگیرد و نتواند ستاره همیشگی ترکیب تراکتور باشد.

او اما در یک صحنه با پاس به محوطه جریمه پرسپولیس، گوستاوو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این پاس پیش از رسیدن به ستاره برزیلی با تکل مدافع پرسپولیس تبدیل به کرنر شد.

با این حال شاید همچنان ریکاردو بهترین خارجی کنونی تراکتور محسوب شود اما شاید نمایش او فاصله زیادی با شروع دوران بازی‌اش در تراکتور داشته باشد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۵۷۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۲۶     ساعت: ۱۲ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024