صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

طارمی قطعه گم‌شده پازل میلان: به سوی قهرمانی!

پیوستن مهدی طارمی، ستاره ایرانی، به میلان باعث شده که این تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در ایتالیا باشد.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، مذاکرات بین دو باشگاه میلان و پورتو در چند روز اخیر ادامه داشت و به نظر می‌رسد که حالا طارمی فاصله چندانی با حضور در لیگ ایتالیا نداشته باشد. 
آخرین پیشنهاد میلان برای جذب او به صورت رسمی به دست مدیران پورتو رسید و حالا آنها در حال بررسی شرایط و نحوه پرداخت این مبلغ و پاداش‌هایی هستند که ممکن است به این بازیکن تعلق بگیرد و به زودی او به دهمین خرید این پنجره نقل و انتقالاتی پر کار برای میلان تبدیل خواهد شد. 
حالا دیگر نمی‌توان این واقعیت را پنهان کرد که با به خدمت گرفتن این مهاجم که استفانو پیولی شخصا روی آن تاکید داشت تا بازیکنی با قدرت و بلند پروازی اولیویه ژیرو را به خدمت بگیرد، این تیم به مدعی اصلی قهرمانی در ایتالیا تبدیل شده است چون تیمش در تمامی پست‌ها بسیار قدرتمند است. 

دوران پس مالدینی با پرداخت هزینه هنگفت 128 میلیون یورویی برای جذب بازیکنان شروع شده است. هرچند نباید از خاطر برد که 70 میلیون یورو از این مبلغ به واسطه فروش ساندرو تونالی به نیوکسل تامین شد. 
روز گذشته به برقراری تماس تصویری و تلفنی با مدیران پورتو گذشت که بالاخره با قراردادی به ارزش 18 میلیون یورو و بند پاداش دو میلیون یورویی موافقت کردند و طارمی قرار است با قراردادی سه ساله با دستمزد سه میلیون یورو در سال و بند پاداش یک میلیون یورویی راهی میلان شود. او بازیکنی بسیار قدرتمند است که پیش از این در سه فصل 80 گل به ثمر رسانده است. 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۸۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۹     ساعت: ۱۰ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024