صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
نقل و انتقالات فوتبال اروپا- جمعه ۱۰ شهریور

شایعات روی شمارش معکوس: روز آخر!

امروز آخرین روز نقل و انتقالات تابستانه‌ست و مثل همیشه باشگاه‌ها آخرین تلاش‌هاشون رو می‌کنن تا بازیکنای مورد نظرشون رو بخرن.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، کمتر از ۲۴ ساعت به پایان بازار نقل و انتقالات تابستونی باقی مونده و باشگاه‌ها آخرین تلاش‌هاشونو برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید انجام می‌دن. با توجه به اینکه همه لیگ‌ها شروع شدن، مربیا با شناخت بیشتر از نقاط ضعف تیم‌هاشون و البته مصدومیت‌هایی که تو همین یکی دو هفته اتفاق افتاد، برای آخرین بار وارد بازار می‌شن تا بازیکن جدید بخرن.
برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

10 شهریور 1402 ساعت 11:41

 آلتای بایندر هم قرارداد چهار ساله‌ش رو امضا کرد و شد ذخیره آندره اونانا. فنرباغچه از این انتقال ۷-۶ میلیون گیرش میاد. اریک تن‌هاخ هم یه رخی گرفته انگار بمب نقل و انتقالات رو ترکونده.

10 شهریور 1402 ساعت 11:06

اوضاع مالی بارسلونا اینقدر افتضاحه که مثلا اگه تو قرارداد یه بازیکن بنویسن روزی یه نوشابه خانواده هم می‌تونه بخوره، ممکنه فرپلی مالی رو نقض کنن. الان قرارداد ژوائو کانسلو هم‌ همین شده. یه بند خرید تو قراردادش می‌خواستن بذارن که همون دردسر شد. احتمالا اون رو حذف کنن که این طفلی هم با خیال راحت چمدونا رو باز کنه.

10 شهریور 1402 ساعت 10:57

میسون گرین‌وود بنده خدا هم هنوز تکلیفش مشخص نشده اما می‌گن ممکنه لاتزیو واسه خریدش اقدام کنه.

10 شهریور 1402 ساعت 10:55

اینتر با آژاکس توافق کرد و داره دیوی کلاسن رو هم می‌گیره. فقط مونده تست پزشکی و امضا. اما نکته اینه که بعد از الکسیس سانچس و خوان کوادرادو و آرناتوویچ، یه بازیکن بالای ۳۰ سال دیگه گرفتن. یعنی این فصل احتمالا اینتر از دقیقه ۷۰ به بعد سینه‌خیزه!

10 شهریور 1402 ساعت 10:39

خوان برنات بعد از پنج فصل بازی تو پاری سن ژرمن که تهش فقط اندازه دو-سه فصل بازی کرد و بقیه‌ش نیمکت‌نشین بود، داره می‌ره بنفیکا. توافق کامل شده و فقط مونده معارفه.

10 شهریور 1402 ساعت 10:36

الان انتقال محمد صلاح تو مرحله‌ایه که همه چیز به خودش بستگی داره. یعنی اگه دلش به رفتن باشه و بخواد لیورپول رو تحت فشار بذاره، کار تمومه اما فعلا که به نظر نمی‌رسه بخواد دوران حضورش تو آنفیلد رو اینجوری تموم کنه.

10 شهریور 1402 ساعت 10:30

سلام به همگی؛ بالاخره رسیدیم به روز آخر، روزی که به قول شاعر "شب بلند و دل من در تب و تابه، وای!". هنوز تکلیف چند تا انتقال مشخص نشده که مهم‌ترینش رفتن محمد صلاح به الاتحاده. البته این ممکنه تو چند روز آینده هم اتفاق بیفته با توجه به باز بودن پنجره عربستان. داویو دخیا، ژوائو کانسلو، ژوائو فلیکس و یه سری دیگه هم امروز باید انتقالشون نهایی بشه.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۳۹۹۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱۰     ساعت: ۱۱ : ۴۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024