صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
یک جای خالی برای مدعی آقای گلی

مهاجم ۶۰۰ هزار دلاری در پرسپولیس!

با پایان زمان پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر، پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم آزاد خواهد بود.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، در حالی که با جدایی چهار مهاجم، پرسپولیس فقر شدیدی را در خط حمله احساس می‌کند، کادرفنی این تیم همچنان به دنبال جذب مهاجم خارجی است و گزینه‌های مختلف خط حمله را بررسی می‌کند.

روز گذشته مهرداد خانبان که به نظر ماموریت بررسی مهاجمان معرفی‌شده و سایر گزینه‌ها را برعهده گرفته، با انتشار چند استوری خبر از روند کار خود داد و اعلام کرد که همچنان این جستجو ادامه دارد.

بر اساس گفته اعضای کادرفنی پرسپولیس، در این مدت فیلم بازی بیش از 80 مهاجم توسط مربیان این تیم مورد بررسی قرار گرفتند اما هیچ یک از آنها چندان موردتوجه یحیی قرار نگرفتند و دو گزینه موردنظر نیز شرایط حضور در لیگ برتر ایران را نداشتند.

 

باشگاه پرسپولیس در این مدت با چند مشکل برای جذب مهاجم خارجی روبرو بوده است: 1) کمبود نقدینگی، 2) سقف قرارداد، 3) مخالفت با حضور در ایران و 4) عدم دسترسی به مهاجم آزاد.

در استوری مهرداد خانبان صفحه ترانسفر مارکت یکی از گزینه‌های پرسپولیس را قرار داده که سابقه مصدومیت او را نشان می‌دهد. این بازیکن که نامش در این صفحه منتشر نشده، سابقه بیش از 20 مصدومیت از نواحی مختلف را دارد و به وضوح ریسک خرید بالایی را متوجه خود می‌کند که شاید حتی این ریسک از شیخ دیاباته هم بیشتر باشد.
جالب اینکه کمی جستجوی بیشتر نشان می‌دهد او استفن یووتیچ مهاجم سابق منچسترسیتی است که در آخرین روزهای فوتبالش شاید چندان هم بی میل نباشد راهی لیگ برتر ایران شود اما حتی این مهاجم سالخورده نیز درخواست میلیون دلاری از پرسپولیس دارد.همچنین برخی از مهاجمان معرفی‌شده، در سطوح پایین فوتبال حضور دارند و اساسا امکان قانونی انتقال به لیگ ایران را نخواهند داشت چرا که بر اساس قوانین، مهاجمان از لیگ دسته اول و دوم هر کشور می‌توانند به ایران بیایند که این موضوع برای کشورهای مختلف، متفاوت است.شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس بودجه 600 هزار دلاری را برای جذب مهاجم خارجی در نظر گرفته که عدد پایین‌تری نسبت به دستمزد یورگن لوکادیا و عدد بالاتر نسبت به قرارداد شیخ دیاباته است.اما باوجود رد تمام گزینه‌ها توسط کادرفنی پرسپولیس، جستجو برای یافتن مرد موردنظر یحیی گل‌محمدی در خط حمله ادامه دارد و این باشگاه امیدوار است تا دیدار با النصر در 28 شهریور، انتقال موردنظر انجام شود.
شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۰۱۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۱۱     ساعت: ۱۰ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024