صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
اسدی:

حضور هاشمی به عنوان وزیر ورزش، استفاده از فرصت و تجربه است

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان با اشاره به نقش موثر کیومرث هاشمی در ورزش ایران، گفت: او یکی از بهترین گزینه‌ها برای ورزش ایران است چرا که هم تجربه خوبی دارد و هم کارایی خود را پیش از این به اثبات رسانده‌ است.

به گزارش جهانی پرس،رسول اسدی به نقش موثر کیومرث هاشمی در ورزش ایران اشاره کرد و افزود: شرایط کنونی به گونه‌ای است که نیاز به حضور یک فرد باتجربه و کارآمد احساس می‌شود که خوشبختانه گزینه پیشنهادی این خصوصیات را داراست.

وی ادامه داد: او پیش از این در سمت‌های مختلف حضور داشته و تجربیات ارزشمندی از فضای ورزش در دو بعد داخلی و بین‌المللی دارد. اینکه وزیر پیشنهادی، سابقه حضور به‌عنوان یکی از مسئولان کمیته ملی المپیک را داشته به تعاملات ورزش کمک شایانی می‌کند و این از جمله فرصت‌هایی است که باید از آن بهره برد.

او یادآور شد: از سویی دیگر هاشمی تسلط کافی به ورزش داشته و می‌تواند به خوبی سیاستگذاری‌ با هدف ارتقای ورزش ایران را در دستور کار قرارداده و زمان و فضا را به درستی مدیریت کند.این کارآمدی و تجربه اکنون به درد ورزش می‌خورد و حضور چنین فردی در راس وزارت ورزش یک فرصت است که نباید آن را از دست داد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با تاکید بر زمان معرفی هاشمی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش به مجلس، گفت: اینکه قبل از بازی‌های آسیایی وزیر ورزش انتخاب و معرفی شود یک حسن خوب هم دارد و آن این است که وی می‌تواند با توجه به تسلطی که به زیر و بم ورزش دارد به خوبی برنامه‌ریزی کرده تا از الان برای دوره بعدی بتوانیم در مسیر درست گام برداریم و نتایج خوبی را برای ورزش ایران متصور باشیم.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۳۱۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۵     ساعت: ۱۴ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024