صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تکذیب شد: بلینگام باعث جدایی ستاره جنجالی نشد

خوزه بوردالاس، سرمربی ختافه، صحبت‌هایش درباره نقش جود بلینگام در انتقال میسون گرینوود به این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، گرینوود پس از اتهاماتی که در زمینه ضرب و شتم و آزار جنسی نامزدش به او وارد شده بود دیگر نتوانست به حضورش در منچستریونایتد ادامه داد. 
مدیران این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای از قطع همکاری با این بازیکن خبر دادند و او در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تصمیم گرفت با امضای قراردادی قرضی راهی ختافه شود تا پس از مدتی طولانی بار دیگر به مستطیل سبز برگردد. 
این تصمیم در حالی گرفته شد که بسیاری معتقد بودند مقصد بعدی او لیگ عربستان است. هرچند صحبتی از علاقه باشگاه رم به او هم مطرح شده بود اما در نهایت این ختافه بود که موفق نظر او را جلب کند. 

بوردالاس چند روز قبل مدعی شده بود که مشورت با بلینگام باعث شده که این ستاره جنجالی یونایتد چنین تصمیمی بگیرد. در واقع او گفته بود که بلینگام به او تاکید کرده که بهتر است راهی لیگ اسپانیا شود و بازی در آن را تجربه کرد. 
اتلتیک خبر داده که اطرافیان این ستاره رئال به شدت از این اظهارنظر ناراحت و آزرده‌خاطر شده‌اند و از سرمربی ختافه خواسته‌اند که آن را تکذیب و حقیقت را به صورت علنی اعلام کند. 
بوردالاس در این باره به خبرنگاران گفت:« برای من توضیح داده شده است که چنین اتفاقی رخ نداده است. من عذرخواهی می‌کنم. میسون به شکل دیگری به این باشگاه منتقل. من فقط خواستم توضیحی در این باره داده باشم. قصد بدی از مطرح کردن آن حرف نداشتم.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۳۶۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۷     ساعت: ۱۰ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024