صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
کریستیانو ۹۹۹ بار ترک زمین بدون باخت؛

هزارمین شکست ناپذیری رونالدو شاید در تهران!

ستاره پرتغالی النصر عربستان فقط یک بازی دیگر تا ۱۰۰۰مسابقه بدون شکست فاصله دار

به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، درحالی‌که لیونل مسی در بازی آرژانتین با بولیوی و بازی اینترمایامی با آتلانتاسیتی غایب بود و تیم آمریکایی‌اش در غیاب او 5 بر 2 شکست خورد، کریستیانو رونالدو به گلزنی ادامه داد و فاصله‌اش را با تعداد گل‌های مسی زیادتر کرد. کریستیانو در پیروزی 3 بر یک بر الرائد هم گل زد تا در آستانه بازی حساس ‌فردای النصر مقابل پرسپولیس در تهران روحیه او و تیمش عالی شود. این پنجمین برد پیاپی النصر بود.

رونالدو گل شماره851 خود را به ثبت رساند. او حالا تنها 149گل رسمی دیگر تا رسیدن به گل هزارم فاصله دارد. شاید برای این کار باید 3‌فصل دیگر به بازی ادامه دهد.

عملکرد کریس تا این لحظه در لیگ عربستان 20‌بازی، 20‌گل، 6‌پاس‌گل و میانگین یک‌گل در هر بازی. یک آمار عجیب دیگر؛ اینکه رونالدو تنها یک‌بازی دیگر تا ثبت هزار بازی بدون شکست در عمرش فاصله دارد. اگر در بازی سه‌شنبه‌شب از پرسپولیس نبازند، پرسپولیس برای رونالدو به حریفی خاص و تاریخی تبدیل خواهد شد. اگر پرسپولیس ببرد، رونالدو باید برای رسیدن به 1000بازی بدون شکست تا بازی بعدی لیگ برتر عربستان مقابل الاهلی صبر کند.گلزن پرتغالی با 7گل بالاتر از سالم الدوساری 6گله از الهلال و سادیو مانه از النصر با همین تعداد گل و میتروویچ، حمدالله، مالکوم و مراد باتنا به‌تنهایی بر صدر جدول گلزنان لیگ عربستان تکیه زده است. در جدول پاس‌گل هم کریس اول است با 4پاس‌گل البته به‌طور اشتراکی با عبدالرحمان قریب و ماتئوس از النصر و التعاون.

تعداد گل‌های رونالدو در سال2023 به 32گل رسید که برابر است با امباپه و 4گل کمتر از 36گل هالند است. خط حمله النصر به لطف مانه، رونالدو و تالیسکا در 5بازی اخیر 21گل وارد دروازه حریفان کرده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۳۶۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۷     ساعت: ۱۰ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024