صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
وزیر ورزش و جوانان:

آماده همکاری کامل در حوزه تربیت بدنی دانش‌آموزان هستیم

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه جمعی از مدیران این معاونت با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این دیدار وزیر ورزش و جوانان با اشاره به زمینه‌های فراوان همکاری مشترک میان این وزارتخانه و وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: زمانی برای تعارف و بیان صحبتهای کلیشه‌ای وجود ندارد. با توجه به مخاطب ۱۴ میلیون نفری دانش‌آموزان و اهمیت مقوله تربیت بدنی و ورزش در این قشر برنامه‌ها و طرح‌های زیادی وجود دارد که می‌توان در تعامل میان دو وزارتخانه آنها را اجرایی کرد و گامهای موثری برداشت. ما در وزارت ورزش و جوانان آمادگی کامل داریم که این کار صورت گیرد.

هاشمی با اشاره به اهمیت تشکیل شورای ورزش تربیت بدنی اظهار کرد: چند طرح زودبازده مدنظر قرار دارد که در صورت اجرایی کردن آنها می‌توان نتایج مثبتش را دید که از جمله این طرح‌ها می‌توان به تشکیل باشگاه‌های عمومی برای رده سنی دانش‌آموزان و استفاده از «مربی خانواده» همچون «پزشک خانواده» برای خانواده‌ها اشاره کرد. در موضوع برگزاری مسابقات در رده سنی دانش‌آموزی هم این آمادگی وجود دارد که این موضوع را واگذار کنیم.


صادق ستاری‌فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت ورزش و جوانان نیز با تبریک و آرزوی موفقیت برای وزیر جدید ورزش و جوانان اظهار کرد: ورزش دانش آموزی به دلیل دستاوردهای شما در مدت زمان حضورتان در وزارت آموزش و پرورش به شما عرق دارد و امیدواریم با حضورتان ان‌شاءالله تعامل حداکثری بین دو وزارتخانه ایجاد شود.

او با اشاره به سوابق کیومرث هاشمی گفت: هر جا که حضور داشته‌اید اهمیت زیادی برای ورزش پایه قائل بودید و امیدواریم با حضور شما در راس ورزش کشور حال ورزش دانش‌آموزی بهتر از گذشته باشد و این بخش به اوجی که مدنظر شما بود برسد.


بر اساس این گزارش، در این دیدار رییس فدراسیون ورزش‌ دانش‌آموزی، مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی، مدیرکل سلامت و تندرستی و مدیر اجرایی معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش نیز حضور داشتند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۴۲۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۲۸     ساعت: ۱۱ : ۴۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024