صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
سینا کلهر:

نیاز است برای هر روز هفته تربیت‌بدنی برنامه شاخصی داشته باشیم

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با اشاره به تشکیل ستاد هفته گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی گفت: این ستاد با حضور تمامی دستگاه‌ها و نهادهایی که در حوزه ورزش نقش و مسئولیت دارند با هدف ارائه برنامه‌های هفته و بخصوص روز تربیت بدنی و معرفی ورزش و افزایش سلامت جامعه در این ایام برگزار می‌شود.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در جلسه ستاد هفت تربیت بدنی ضمن آرزوی توفیق برای کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو و تبریک مدال‌آوری ورزشکاران در اولین روز از بازی‌ها اظهار داشت:  امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه‌دار باشد و در نهایت کاروان اعزامی با کارنامه‌ای قابل قبول و افتخارافرینی‌هایی که موجب شادی دل مردم عزیزمان می‌شود از بازی‌ها بازگردد.

وی در ادامه با بیان اینکه ستاد هفته تربیت بدنی مختص جامعه ورزش است گفت: این ستاد با حضور تمامی دستگاه‌ها و نهادهایی که در حوزه ورزش نقش و مسئولیت دارند با هدف ارائه برنامه‌های هفته و بخصوص روز تربیت بدنی و معرفی ورزش و افزایش سلامت جامعه در این ایام برگزار می‌شود.

کلهر با تاکید بر اینکه هفته تربیت بدنی می‌تواند آغاز سال ورزش کشور باشد، بیان کرد: آغاز هر سال ورزش با آغاز هفته تربیت بدنی و پایان آن با آغاز هفته تربیت‌بدنی سال آینده می‌تواند در ارزیابی برنامه‌های سالانه و اجرایی تاثیر بسیاری بگذارد.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی خاطرنشان ساخت: در راستای اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی سال جاری، پیش‌نویسی ماه گذشته تهیه و در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفت که طبق آن به اجرای مهم‌ترین هدف هفته تربیت‌بدنی که ترویج فرهنگ ورزش و معرفی تاثیرات ورزشی در سلامت روان، بهداشت و شور اجتماعی است، تاکید شد.

وی در ادامه با اشاره به ۳ سطحی بودن ساختار ستاد هفته تربیت بدنی گفت: این ستاد متشکل از ستاد ملی، استانی و شهرستانی است که اعضای ستاد ملی با توجه به بررسی ساختار دستگاه‌ها و نقش‌شان در حوزه ورزش و همچنین فدراسیون‌هایی که جنبه عمومی دارند، انتخاب شده‌اند و ستاد استانی در استان‌ها و به ریاست اداره کل استان‌ها و ستاد شهرستانی در شهرستان‌ها و به ریاست ادارات کل شهرستانی اداره می‌شوند.

همچنین کلهر به اهمیت انتخاب شعار هفته تربیت  بدنی اشاره کرد و گفت: شعار پیشنهادی امسال ورزش، تندرستی و ایران قوی است که ما سعی کرده‌ایم در این شعار به اهداف دولت و اهمیت و تاثیر ورزش نیز توجه داشته باشیم و علاوه بر آن برای همه روزهای هفته تربیت بدنی شعار و  رویکرد مناسب همان روز در نظر گرفته شده است.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی تاکید کرد: طبق تجربیات ما در ۲ سال گذشته، لازم است که برای هر روز هفته تربیت بدنی برنامه شاخصی داشته باشیم و از پراکندگی و برنامه های جزئی و فرعی عبور کنیم و بنا شد حاضرین و اعضای این ستاد برنامه‌های پیشهادی شاخص را ارائه دهند که این برنامه در کنار سایر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی اجرایی شود.
 
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۵۹۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۳     ساعت: ۱۴ : ۱۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
  • ٢٢ شوال ١٤٤٥
  • May 01 2024