صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

قهرمانی ۳۰ ثانیه‌ای صبری در بازی‌های آسیایی/ سومین طلا برای ایران

آخرین ووشوکار ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، مقتدرانه به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش جهانی پرس از ایسنا، در آخرین مبارزه از رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، یوسف صبری سانداکار تیم ملی ایران با شکست دادن حریفی از ماکائو، به عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات دست یافت.

ملی‌پوش وزن ۷۵ کیلوگرم ایران، در فینال برابر «کای فیلانگ» از ماکائو به روی سکو رفت که در همان راند نخست در ۳۰ ثانیه با کسب ۱۲ امتیاز، با اقتدار حریف خود را شکست داد تا دومین طلای ووشوی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ را کسب کند.

پیش از یوسف صبری، افشین سلیمی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال طلا رسیده بود تا به این ترتیب تعداد مدال‌های طلای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به ۳ عدد افزایش یابد. نخستین طلای کاروان ایران را تیم ملی والیبال با پیروزی مقابل چین به دست آورده بود.
 
به این ترتیب پرونده ملی پوشان ووشوی ایران در ساندا و تالوی دو بخش زنان و مردان بازی‌های آسیایی، با کسب ۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره و یک مدال برنز بسته شد.

مدال‌های طلای ووشوی ایران را افشین سلیمی و یوسف صبری، مدال‌های نقره ایران را محسن محمدسیفی، شجاع پناهی، الهه منصوریان و زهرا کیانی و در نهایت تک برنز ایران را هم شهربانو منصوریان به دست آوردند.
 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۶۶۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۶     ساعت: ۹ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024