صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
ایرانی‌ها همچنان امیدوار به قهرمانان جدید

زنده از قلب چین: نقره و برنز نه، فقط طلا!

کار‌وان ایران در روز‌ هفتم بازی‌های آسیایی هانگژو، در ۱۱ رشته برای کسب مدال‌های خوشرنگ به میدان می‌روند.

به گزارش جهانی پرس از‌ "ورزش سه"، ٣ طلا، ١٠ نقره و ١٠ برنز حاصل کار ورزشکاران ایرانى تا پایان روز ششم نوزدهمین دوره بازى‌هاى آسیایى هانگژو بوده و امروز ورزشکاران به امید افزایش تعداد این مدال‌ها و بهبود جایگاه ایران در جدول رده‌بندى مدال‌ها در رشته‌هایى همچون تیراندازى، اسکیت، شطرنج، بوکس، قایقرانى، هندبال، بسکتبال، دوومیدانى، تنیس روى میز و کوراش به مصاف رقباى خود مى‌روند.

جایگاه نهمى تا شب گذشته براى کاروان ایران قابل قبول نبوده و حالا بیش از هر زمان دیگرى ایرانى‌ها چشم انتظار کسب مدال طلا از سوى ورزشکاران هستند.

در ادامه لحظه به لحظه با اخبار و حواشى روز هفتم بازى‌هاى آسیایى از قلب هانگژو همراه ما باشید:

 

بولت ذوب آهنهندبال

۹:۳۰: تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در مرحله دوم گروهی به مصاف بحرین رفت. شاگردان وویوویچ در این دیدار‌ محکوم به برد هستند.


بسکتبال

٩:٠٠: دیدار تیم ملى بسکتبال ایران و قزاقستان از دور گروهى بازى‌هاى آسیایى در حالى آغاز شد که شاگردان هاکان دمیر هر دو بازى قبلى خود را با پیروزى پشت سر گذاشته‌اند.

۹:۲۱: تیم بسکتبال سه نفره ایران با ترکیب احسان دلیرزهان، محمد مهدی رحیمی و امیرحسین یازرلو به مصاف هند رفت و‌ با برتری ۱۹ بر ۱۷ برابر این تیم راهی مرحله یک چهارم شد.

۹:۲۶: پایان کوارتر اول دیدار تیم ملی بسکتبال پنج نفره ایران با قزاقستان: ایران ۲۰- قزاقستان ۱۶.


بولت استقلالکوراش

٥:٥٧: مجید وحید بریمانلو نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم در نخستین دیدار خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ کوراش قهرمانی آسیا به مصاف چونگ هوانگ از ویتنام رفت.

٥:٥٨: بریمانلو در این دیدار ضمن کسب برتری مقابل حریف خود، راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و به مصاف برنده تایپه و کویت خواهد رفت.

٧:١٣: مجید وحیدبریمانلو، نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم، در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ کوراش قهرمانی آسیا به مصاف چانگ چان از تایپه رفت و با نمایشی زیبا ضمن برتری مقابل حریف خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و‌ مدال برنز خود را قطعی کرد.

٧:١٨: سید محمد پودلاگر، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو و عضو هیات رئیسه کنفدراسیون کوراش آسیا-اقیانوسیه، در سالن مسابقات کوراش حضور دارند.


بولت فولادقایقرانى

٥:٣٩: مسابقات کانو و کایاک تک نفره و ۲ نفره ۵۰۰ و ۱۰۰۰ مردان بازی‌های آسیایی هانگژو از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در مجموعه ورزش‌های آبی آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفتند.

٥:٤١: علی آقامیرزایی در‌ خط ۲ کایاک هزار متر تک نفره مردان با ورزشکارانی از تاجیکستان، هنگ‌کنگ، اندونزی، قزاقستان و سنگاپور به رقابت پرداخت که با زمان ۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کرد و راهی فینال شد.

٥:٤٩: محمدنبی رضایی در‌ خط ۶ کانوی هزار متر تک نفره مردان با ورزشکارانی از تاجیکستان، چین تایپه، اندونزی، قزاقستان و هند به رقابت پرداخت که با زمان ۴ دقیقه و ۲ ثانیه بعد از حریف تایپه‌ای به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کرد و جواز حضور در فینال را کسب کرد.

۶:۱۷: در ادامه مسابقات قایقرانی هدیه کاظمی و الناز شافعیان در ماده کایاک ۲ نفره ۵۰۰ متر بانوان به رقابت با حریفانی از قزاقستان، سنگاپور، تایلند و ویتنام پرداختند که در پایان با زمان یک دقیقه و ۵۶ ثانیه به عنوان تیم سوم از خط پایان عبور کردند و راهی فینال شدند.

۶:۴۲: پیمان قویدل و سپهر ساعت‌چی در ماده کایاک ۲ نفره ۵۰۰ متر مردان با حریفانی از قزاقستان، سنگاپور، قرقیزستان، اندونزی، تایلند و ماکائو به رقابت پرداختند که در پایان با زمان یک دقیقه و ۳۸ ثانیه به عنوان تیم اول از خط پایان عبور کردند و راهی فینال شدند.

۶:۵۱: عادل مجللی و کیا اسکندانی در ماده کانوی ۲ نفره ۵۰۰ متر مردان با حریفانی از قزاقستان، کره‌جنوبی، هند، فیلیپین و تاجیکستان به رقابت پرداختند که در پایان با زمان یک دقیقه و ۵۳ ثانیه به عنوان تیم دوم از خط پایان عبور کردند و راهی فینال شدند.


بولت استقلال اسکیت

٥:٠١: مسابقات تیم ملی اسکیت سرعت ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ از صبح امر‌وز در ماده ۱۰۰۰۰ متر با حضور نهال مقدم رحمانی و سیده مهشید کیایی در بخش بانوان آغاز شد. ورزشکارانی از کشورهای کره جنوبی، هنگ‌کنگ، هند، تایلند و چین تایپه رقبای دو‌ ورزشکار ایرانی بودند.

٥:٠٤: در حین رقابت و طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر، نهال مقدم و سیده مهشید کیایی به دلیل ثبت نکردن زمان لازم و قبل از رد شدن از خط ‌پایان به کار خود پایان دادند.  نماینده کشور چین تایپه به عنوان قهرمانی دست یافت.

۵:۲۶: در ادامه مسابقات در ماده ۱۰۰۰۰ متر مردان با حضور امیر بهزادی و آزاد همتی پیگیری شد. در حین رقابت و طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر نمایندگان ایران نتوانستند زمان مدنظر را به ثبت برسانند و قبل از رد شدن از خط ‌پایان به کار خود پایان دادند. نماینده کشور چین تایپه همانند بخش زنان به عنوان قهرمانی دست یافت.

٨:١١: رتبه نهایى اسکیت بازان مشخص شد. پس از پایان رقابت‌های اسکیت سرعت ده هزار متر بازی‌های آسیایی هانگژو نتایج نهایی و جدول آخر ورزشکاران منتشر شد. نهال مقدم رحیمی و امیر بهزادی بروجنی در رقابت زنان و مردان ده هزار متر سرعت با دریافت لوح تقدیر مسابقات به عنوان نفرات هشتم معرفی شدند. همچنین آزاد همتی در رده دوازدهم و سید مهشید کیانی در جایگاه نهمی رقابت‌ها قرار گرفتند.


تیراندازى

٥:٠٩: آغاز مسابقات تپانچه ۱۰ متر میکس ایران با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی.

٥:٣٤: نمایندگان تیراندازی کشورمان در تپانچه ۱۰ متر میکس با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو در خط آتش قرار گرفتند. در پایان دور مقدماتی تیم ایران با امتیاز ۵۷۵ پس از هند و چین در رده سوم قرار گرفت.

٥:٣٨: نمایندگان کشورمان از ساعتی دیگر برای کسب مدال برنز باید به مصاف پاکستان برود.

٦:٥٩: و بالاخره اولین مدال تیراندازى ایران در هانگژو.

٧:٠١: نمایندگان کشورمان برای کسب مدال برنز به مصاف پاکستان رفتند و با برتری ۱۶ بر ۱۴ به مدال برنز دست یافتند. به این ترتیب پرونده تپانچه ایران در بازی‌های آسیایی با کسب یک مدال برنز بسته شد.

٨:١٠: هانیه رستمیان و امیر جوهرى‌خو مدال برنز خود را دریافت کردند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۶۷۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۸     ساعت: ۹ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024