صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
غیر منتظره و کم‌سابقه؛

عجیب‌ترین تصمیم عمر عطایی: دود از سر همه بلند شد

بهروز عطایی در جریان دیدار برابر آلمان یک تصمیم غیر منتظره و عجیب گرفت.

به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در انتخابی المپیک طبق پیش بینی ها برابر تیم ملی والیبال آلمان با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا خیلی زود اوضاع برای شاگردان عطایی وخیم شود.

در این بازی اما یک کار  عجیب توسط بهروز انجام شد. او در اواسط ست چهارم در حالی که امین اسماعیل نژاد قطر پاسور تیم بود با جا به جایی او با پوریا حسین خانزاده دریافت کننده همه را غافلگیر کرد.

این تعویض عجیب که در والیبال حال حاضر دنیا بسیار کم انجام می‌شود نه تنها جواب نداد که وضعیت تیم را در ست چهارم بدتر کرد و از همان لحظه تعویض کار برای ایران تمام شد.

 

باید دید دلیل این تعویض عجیب بهروز عطایی چه بوده است، در حالی که صابر کاظمی روی نیمکت حضور داشت. اگر او دچار مصدومیت نشده باید گفت بهروز عطایی یکی از عجیب‌ترین تعویض ها را انجام داد که در نوع خود باورنکردنی بود.

حالا توضیح دهیم که چرا این تصمیم اینقدر عجیب بود؛ ایران دو پشت خط زن به نام‌های امین اسماعیل نژاد و صابر کاظمی در اختیار دارد اما عطایی به یک باره تصمیم می‌گیرد تیم بدون پشت خط زن تخصصی شود و در عوض پوریا حسین‌خانزاده که در پست دریافت کننده قدرتی کار می‌کند را در این پست به میدان بفرستد. جوانی که شاید در عمر کوتاه والیبال حرفه‌ای خود حضور در این پست را تجربه نکرده بود اما به یک باره در چنین بازی حساسی قطر پاسور می‌ایستد.آخرین باری که چنین اتفاقی افتاد به مسابقات انتخابی المپیک لندن در ژاپن برمی‌گردد؛ جایی که امیر غفور در مسابقات مصدوم شد و رضا قرا نتوانست رضایت ولاسکو را در میدان جلب کند و فرهاد قائمی دریافت کننده برای چند بازی به پست قطر پاسور رفت.

تیم ملی والیبال ایران با این شکست دوباره به رتبه یازدهم رنکینگ جهانی بازگشت و باید دید در ادامه مسابقات انتخابی المپیک چه سرنوشت در انتظار شاگردان بهروز عطایی خواهد بود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۷۱۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۹     ساعت: ۱۰ : ۲۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024