صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
آنچه در روز هشتم بازیهای آسیایی گذشت

برادران عالمیان مدال برنز مشترک را کسب کردند

کاروان اعزامی ایران در هشتمین روز از رقابت های آسیایی هانگژو موفق به کسب ۱ مدال نقره در کوراش و ۱ برنز در تنیس روی میز شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نتایج عملکرد کاروان اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو به شرح ذیل است:
اسکیت
ملیکا منوچهری راد و نگین شیخی بعد از پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی در پایان این مسابقات هفتم و هشتم شدند.
در بخش مردان هم کیارش شامحمدی و محمدامین حیدری در مرحله نخست موفق شدند راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند. محمدامین حیدری فینالیست و در فینال ششم شد اما کیارش شامحمدی از صعود به فینال بازماند.
قایقرانی
هدیه کاظمی در کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر زنان به فینال رفت.
هیوا افضلی در کانوی یک‌نفره ۲۰۰ متر زنان به نیمه‌نهایی رفت. در نیمه نهایی نیز در رده دوم قرار گرفت و به فینال صعود کرد.
قایق چهارنفره مردان نیز با ترکیب پوریا شریفی، سپهر ساعتچی، علی آقامیرزایی و پیمان قویدل به مرحله فینال صعود کرد.
دوومیدانی
صبح امروز قرار بود حمیده اسماعیل‌نژاد در مسابقات ۲۰۰ متر به رقابت با حریفانش بپردازد اما در حالی‌ که اسمش در فهرست دوندگان بود، در خط استارت قرار نگرفت.
حسین کیهانی در دوی 3 هزار متر به عنوان نفر هفتم از خط پایان عبور کرد و دستش به مدال نرسید.
در ماده پرتاب وزنه مهدی صابری پنجم شد و به مدال نرسید.
کوراش
طاهره آذرپیوند، نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم با قبول شکست برابر حریفش از دور رقابت‌ها کنار رفت.
دنیا آقایی دیگر ملی‌پوش کوراش زنان ایران، با صعود به مرحله نیمه‌نهایی مدال برنزش را قطعی کرد، او با غلبه بر حریف ازبکی به فینال راه یافت. در فینال با شکست مقابل نماینده چین به مدال نقره رسید.
تیروکمان
ریکرو:
در بخش انفرادی رضا شبانی پنجم شد و ضمن رکوردشکنی بعد از یک دور استراحت فردا در مسابقات حذفی با برنده دیدار امارات و مالزی دیدار می‌کند. محمدحسین گلشنی چهاردهم شد و باید بعد از یک استراحت فردا با برنده دیدار قزاقستان و سریلانکا مسابقه دهد. صادق اشرفی با امتیاز ۶۶۲ در رده بیست‌ویکم ایستاد. تیم ریکرو مردان هم در رده پنجم ایستاد.
در انفرادی ریکرو زنان، مبینا فلاح سی و هشتم شد و در بازی نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قطر می‌رود. همچنین یسنا پورماهانی در رده سی و نهم ایستاد و در بازی نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از کویت می‌رود. زهرا نعمتی هم با امتیاز ۶۱۶ در رده چهلم قرار گرفت.
همچنین تیم ریکرو زنان ایران با ترکیب زهرا نعمتی، یسناپورماهانی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۵۸۷ در رده دهم ایستاد و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.
تیم میکس ریکرو نیز با ترکیب مبینا فلاح و رضا شبانی با امتیاز ۱۲۹۵ در رده دهم قرار گرفت و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.
کامپوند:
در بخش انفرادی گیسا بایبردی چهاردهم شد و بعد از استراحت در دور اول رقابت خواهد کرد.
کامپوند مردان، محمد صالح پالیزبان با امتیاز ۷۰۵ در رده ششم ایستاد. او در بازی نخست استراحت دارد و در دور دوم به مصاف برنده دیدار عراق و نپال می‌رود. آرمین پاکزاد در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. وی در بازی نخست استراحت دارد و حریف بعدی او در دور دوم مشخص نیست. میلاد رشیدی با امتیاز ۶۹۲ در رده بیست و پنجم قرار گرفت.
تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمد صالح پالیزبان، میلاد رشیدی و آرمین پاکزاد با امتیاز ۲۰۹۵ در رده چهارم ایستاد و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم عربستان می‌رود.
تیم میکس کامپوند با ترکیب گیسا بایبوردی و محمد صالح پالیزبان با امتیاز ۱۳۹۱ در رده پنجم قرار گرفت و و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم تایلند می‌رود.
تنیس روی میز
تیم نوشاد و نیما عالمیان در مرحله نیمه نهایی جدول دونفره تنیس روی میز با شکست ۴ بر صفر مقابل تیم چین از صعود به فینال بازماند. برادران عالمیان به مدال برنز مشترک رسیدند.
تیراندازی
در تراپ زنان مرضیه پرورش‌نیا با کسب ۱۰۵ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت.
در تراپ مردان محمد بیرانوند با کسب رکورد ۱۱۷ در رده شانزدهم قرار گرفت.
هندبال
تیم ملی هندبال مردان ایران در سومین و آخرین دیدار از مرحله اصلی بازی‌های آسیایی مقابل کره جنوبی به میدان رفت و با نتیجه ۲۴ بر ۲۵ مقابل کره جنوبی شکست خورد.
شطرنج
شطرنج‌بازان ایران در جریان مرحله سوم بخش استاندارد بازی‌های آسیایی با ترکیب پرهام مقصودلو، بردیا دانشور، پویا ایدنی و سیدمحمد امین طباطبایی مقابل تیم چین با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ پیروز شد.
فوتبال
تیم ملی امید فوتبال ایران با شکست یک بر صفر و ناباورانه مقابل هنگ کنگ، در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شد تا پازل ناکامی این تیم پس از حرف از المپیک، تکمیل شود

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۷۶۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۰     ساعت: ۱۰ : ۳۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024