صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

همه عاشق ستاره رئال شدند: حرفه‌ای از سر تا پا!

بازیکنان رئال مادرید از تماشای درخشش جود بلینگام، ستاره جدید این تیم، شگفت‌زده شده و شیفته رفتارهای حرفه‌او شده‌اند.

به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، بلینگام تابستان امسال از بروسیا دورتموند جدا شد و به سانتیاگو برنابئو آمد تا پیراهن رئال مادرید را بر تن کند و رویای کودکی‌اش را حقیقت ببخشد. 

او تا به حال و در همین مدت کوتاه موفق شده روی 13 گل برای تیمش ثاثیرگذار باشد. این بازیکن 10 گل به ثمر رسانده و موفق شده از رکورد کریستیانو رونالدو در رئال مادرید پس از گذشت تنها 10 بازی عبور کند. 

عملکرد درخشان او در پایتخت اسپانیا تحسین بسیاری را از سوی کارشناسان، رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان برای این ستاره انگلیسی به همراه داشته و حالا ESPN خبر داده که بازیکنان رئال هم به شکل خاصی شیفته عملکرد و رفتارهای او شده‌اند. 

یکی از بازیکنان این تیم در گفتگو با این خبرگزاری اظهار داشت:« بلینگام بازیکنی حرفه‌ای و درخشان است. او بازیکنی است که واقعا سر تا پا حرفه‌ای است.»

یکی دیگر از منابع نزدیک به رختکن رئال هم به آنها گفته که فیزیک و عملکرد این بازیکن در همان بازی اول پیش فصل برابر میلان در آمریکا باعث شگفتی بسیاری در این باشگاه شده است. نمایش او در زمین طوری بوده که انگار دو سال است در این تیم مشغول بازی است و این نکته مشهودی برای همه بازیکنان و کادر فنی رئال مادرید بوده است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۴۹۵۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۸     ساعت: ۹ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024