صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اتحاد ایرانی‌ها برای گرفتن صدر از بارسلونا

فوتسالیست‌های ایرانی پالما به دنبال کسب پیروزی در بازی امروز و صدرنشینی هستند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، تیم فوتسال پالما اسپانیا که حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور را به‌عنوان بازیکنان ایرانی در اختیار دارد، با ادامه دوباره رقابت های لیگا ناسیونال اسپانیا امروز یک دیدار حساس برابر کارتاگنا برگزار می‌کند و شانس صعود به صدر جدول دارد.

پالما که در چهار مسابقه ابتدایی فصل 24-2023 لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا به چهار پیروزی پیاپی ازجمله برتری مقابل بارسلونا با درخشش حسین طیبی و سالار آقاپور رسید، در آخرین بازی قبل از فیفا دی برابر اینتر موویستار شکست خورد و صدر جدول را از دست داد، اما آنها شانس بازگشت به رده اول را در بازی امروز دارند.

تیم فوتسال پالما که حسین طیبی را به عنوان بهترین گلزن این فصل همواره در ترکیب داشته و در جریان مسابقات نیز از سالار آقاپور و مسلم اولادقباد بهره می‌برد، از ساعت 13:30 امروز (به وقت ایران) به مصاف تیم رده نُهمی کارتاگنا خواهد رفت که در صورت برتری می‌تواند با دو امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا صدرنشین شود.

 

حسین طیبی و سالار آقاپور پس از حضور موثر و درخشش در ترکیب تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا دوباره به اسپانیا بازگشتند و همراه با مسلم اولادقباد مقابل دوربین باشگاه پالما حاضر شدند و در کنار هم قبل از دیدار با کارتاگنا عکس گرفتند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۵۰۷۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۳     ساعت: ۹ : ۲۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024