صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مربی پرتغالی دست بردار نیست:

مورایس در تلاش برای کشف ستاره‌ای دیگر!

تعداد زیادی از بازیکنان آکادمی تیم سپاهان در تمرین دیروز این تیم حضور پیدا کردند و زیر نظر مورایس به تمرین پرداختند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان در تمرین روز گذشته این تیم از تعدادی از بازیکنان جوان این تیم در تمرینات استفاده کرد تا نشان دهد کارخانه بازیکن سازی او برای سپاهان متوقف نمی شود!

سپاهان در این فصل مسابقات از محمد قربانی، محمدجواد حسین نژاد، آریا یوسفی و عرشیا سرشوق استفاده کرده است و هر چهار بازیکن کیفیت مطلوبی از خود نشان داده اند.

قربانی و حسین نژاد بازیکنانی هستند که در ترکیب اصلی این تیم حضور دارند و توانسته اند خود را به تفکرات مورایس تحمیل کنند، همچنین آریا یوسفی در حضور های کوتاه مدتی که در ترکیب سپاهان داشته است 2 گل و 1 پاس گل ثبت کرده است که آماری فوق العاده برای این بازیکن جوان حساب می شود.

 

نکته قابل توجه حضور محمدجواد حسین نژاد به همراه تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت چهارجانبه اردن است، این در حالی است که بسیاری از ستاره های سپاهان موفق به حضور در لیست نهایی تیم ملی نشدند اما این بازیکن جوان مورد توجه امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی قرار گرفت، پیش از این حسین نژاد و قربانی در مقدماتی المپیک از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی امید بودند.

سپاهان در لیست نهایی خود علی احمدی، احمدرضا موسوی و محمد صادق صالحی را هم در اختیار دارد که از این بین علی احمدی برای دقایقی به میدان رفته است و مورایس از دو جوان دیگر این تیم هنوز رونمایی نکرده است، محمد صادق صالحی البته دروازبان سوم این تیم است و با توجه به حضور پیام نیازمند آماده بعید است که تا مدت ها به او بازی برسد.

با توجه به نگاه ویژه ای که مورایس نسبت به بازیکنان جوان دارد میتواند انگیزه خوبی برای تیم های پایه و بازیکنان جوان سپاهان باشد که با درخشش نگاه ویژه سرمربی این تیم را همراه خود داشته باشند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۵۰۸۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۳     ساعت: ۹ : ۵۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024