صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
محمدحسن تقی‌زاده خبر داد:

پیشنهاد تشکیل کمیته کاری تخصصی مشترک میان ایران و چین برای پیگیری اجرای تفاهمنامه بین دو کشور

جلسه هماهنگی برگزاری دومین کمیته مشترک فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین با حضور مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش جهانی پرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدحسن تقی‌زاده درخصوص این جلسه گفت: با هماهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل این سازمان به منظور تبادل نظر، هماهنگی و نهایی‌سازی بندهای پیشنهادی دستگاه‌های متولی با دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این جلسه برگزار شد‌.

مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان افزود: در این جلسه ضمن ارائه بند پیشنهادی مورد نظر وزارت ورزش و جوانان که در آن تشکیل کمیته کاری تخصصی مشترک میان دو کشور برای پیگیری اجرای تفاهمنامه منعقده بین طرفین در سال 1401 تأکید شد، پیشنهاد مشارکت فعالانه وزارت ورزش و جوانان در هفته‌های دوستی میان کشومان با کشورهای دیگر ارائه شد.

وی گفت: همچنین پیشنهاد استفاده از ظرفیت ورزش زورخانه‌ای بعنوان ورزشی ایرانی اسلامی که سرشار از المان‌های فرهنگی است و بازی‌های بومی محلی در هفته دوستی میان کشورمان و کشورهای دیگر ارائه شد که مورد استقبال همکاران در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت امور خارجه قرار گرفت.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۶۱۶۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۲۵     ساعت: ۲۱ : ۱۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024