صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پارسانیا در اختتامیه رویداد ملی نما در اصفهان:

رویداد نما قالبی برای بروز خلاقیت و‌ نوآوری جوانان در حل مسائل اجتماعی است

سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان در پنجمین کمپ آموزشی نما که دوم آذر به میزبانی اصفهان برگزار شد گفت: حمایت از تیم های برتر تا به سرانجام رسیدن ایده هایشان را در دستور کار داریم.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، رویداد ملی نما (نوآوری مشارکت‌های اجتماعی) روز پنجشنبه دوم آذرماه ۱۴۰۲، با معرفی طرح‌‌های برتر به پایان رسید.

محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مراسم اختتامیه این رویداد گفت: امیدوارم جوانان عزیز شرکت‌کننده، بهره‌برداری حداکثری را از این رویداد داشته باشند و با تبادل اطلاعاتی که انجام شده، خروجی رویداد نما این باشد که یک موضوع و مسئله‌ای با نگاه و ایده‌ ای نو قابل حل شدن باشد.‌

وی در پایان از همه کسانی که در برگزاری رویداد ملی نما تلاش کردند قدردانی کرد.

همچنین پارسانیا سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: رویداد نما با هدف شناسایی ایده‌های برتر جوانان در حوزه حل مسائل اجتماعی برگزار شد و در مدت فراخوان این رویداد بیش از ۱۴۰۰ نفر جوان دغدغه‌مند در قالب ۴۲۲ تیم ثبت نام کردند که ۸۰ تیم برتر در ۵ پهنه جغرافیایی به رقابت پرداختند و در پایان هر پهنه از ۵ تیم برتر تقدیر شد.

پارسانیا با بیان این که رویداد نما قالبی برای بروز خلاقیت و نوآوری جوانان در حل مسائل اجتماعی است، افزود: نما بستر شناسایی گروه های دغدغه مند و‌ مسئولیت پذیر جوانان و ابزاری برای توسعه مشارکت اجتماعی جوانان است.


وی با قدردانی از میزبانی شایسته اصفهان افزود: استان اصفهان ظرفیت های کم نظیری در میزبانی از رویدادهای ملی و حتی بین المللی دارد.

گفتنی است در پایان رویداد نما، تیم فارس به عنوان نخست دست یافت و تیم‌هایی از .... دوم و سوم شدند.

همچنین تیم‌های اصفهان، قم و کازرون به عنوان تیم‌های شایسته تقدیر معرفی شدند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۷۰۲۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۴     ساعت: ۱۰ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024