صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

واکنش عجیب آرتتا: بی‌اعتنایی به ستاره آرسنال!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، شب گذشته حاضر نبود به سادگی از عملکرد خوب آرون رمزدیل در دروازه تیمش تمجید کند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس روبروی برنتفورد قرار گرفت و موفق شد با یک گل از سد این تیم عبور کند. 
سه امتیاز ارزشمند این بازی حساس در حالی به دست آمد که برنتفورد چند فرصت گلزنی داشت اما رمزدیل با وجود اشتباهاتی که داشت توانست مانع از باز شدن دروازه تیمش شود و کلین شیت دیگری را به نام خودش ثبت کرد. 
داوید رایا به صورت قرضی از برنتفورد به آرسنال ملحق شده و به همین دلیل در این بازی غایب بود و فرصت به دروازه‌بان انگلیسی رسید که بار دیگر توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد. 

با این حال، آرتتا پس از پایان بازی رفتار عجیبی در قبال این ستاره انگلیسی داشت. او حاضر نبود از رمزدیل دفاع یا تمجید کند و این موضوع توجه بسیاری از رسانه‎های انگلیسی را جلب کرد. 

آنها به این موضوع اشاره کردند که سوال درباره درخشش این بازیکن و موفقیت او در ثبت کلین شیت برای تیمش بیش از سه بار تکرار شد و سرمربی آرسنال هربار فقط لب به تمجید از عملکرد تمامی تیمش می‌گشود اما بالاخره تسلیم خواسته خبرنگاران شد و از جسارت و شخصیت رمزدیل هم تعریف کرد. 

صحبت‌های این بازیکن و اعضای خانواده او در چند هفته اخیر درباره از دست دادن جایگاهش در دروازه آرسنال جنجال‌هایی را برای این تیم ایجاد کرده و به نظر می‌رسد که آرتتا از این موضوع راضی نیست. 

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۷۰۵۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۵     ساعت: ۹ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024