صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

پیام ستاره نیمکت‌نشین بارسا: من آماده هستم!

اینیاکی پنیا، دروازه‌بان بارسلونا، می‌گوید آماده است تا باز هم به جای مارک آندره تراشتگن در دروازه این تیم بایستد.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، تراشتگن در جریان وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر به اردوی تیم ملی آلمان دعوت شد و به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر خیلی زود به بارسلونا برگشت تا روند درمانش را طی کند.

در ابتدا گفته شده بود که این مصدومیت جدی نیست و باعث دوری او از میادین نخواهد شد اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و او نتوانست در بازی شب گذشته برابر رایو وایه‌کانو که با تساوی 1-1 به پایان رسید در زمین حضور داشته باشد. 

پنیا که در طول این مدت نیمکت‌نشین محض بارسا بود و فرصتی برای بازی نداشت در این بازی به جای او در دروازه ایستاد تا برای پنجمین‌بار با پیراهن این تیم در زمین حاضر شده باشد.

 

این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با موندو دیپورتیوو اظهار داشت: «من بسیار خوشحالم که توانستم این فصل به دقایق حضورم در میدان برای بارسا اضافه کنم. آماده هستم تا باز هم بازی کنم و منتظر خواهم بود تا ببینم که تصمیم سرمربی در این‌باره چیست.»

دیدار بعدی بارسلونا سه‌شنبه شب در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و برابر پورتو خواهد بود که با توجه به شکست این تیم در بازی قبلی برابر شاختار دونتسک، دیداری حساس و تماشایی به حساب می‌آید و باید دید که آیا تراشتگن برای آن بازی آماده خواهد بود یا خیر.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۷۰۶۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۵     ساعت: ۹ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
  • ٢٦ شوال ١٤٤٥
  • May 05 2024