صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
مسی جا خورد، کریس ایگنور کرد

البلیهی: یک مدافع جنجالی و نترس یا یک دلقک!

درگیری با دو فوق ستاره فوتبال جهان و سپس انتشار یک پست اینستاگرامی با این مضمون که من برای این چالش‌ها آماده‌ام اما کدام چالش؟

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو پوزخندی کنایه‌آمیز می‌زند و دست روی گوشش می‌گذارد تا نشان دهد اصلا علی البلیهی را به‌حساب نمی‌آورد. اما مسی به اندازه او خونسرد نیست و یا به نوعی از این حرکت بازیکن حریف شگفت‌زده می‌شود و در حالی‌که اخم می‌کند، زیر لب هم چیزی می‌گوید و شاید حتی بدش نمی‌آید یک ضربه هم به بلیهی بزند. اشتباهی که البته به دلیل ناشناختگی این مدافع عربستانی رخ داد که حالا به لطف ریخت و پاش مالی لیگ می‌تواند با رونالدو و بنزما تنه به تنه شود.

روزنامه ASBN نیز در مورد البلیهی یادداشتی منتشر کرده و نوشته که او همیشه ستاره‌ها را در معرض «آزمایش اعصاب» قرار می‌دهد و «تصویر یک فوتبالیست را مخدوش» می‌کند. اما این مطلب بیش از اندازه روادارانه است و به نظر آن توییت که در آن نوشته شده بلیهی" سطح بازیکنان لیگ عربستان را در حد یک دلقک پایین می‌آورد" بیشتر حق مطلب را ادا می‌کند.

ماجرای البلیهی به رونالدو و مسی هم ختم نمی‌شود و پیش از آن صابون این بازیکن عجیب و غریب به تن لوییز سوارز هم خورده بود. البته پست اینستاگرامی دیروز او، یک عمل افشاگرانه درباره این بازیکن جنجالی است. او از فرصت درگیری با فوق‌ستاره‌ها نمی‌گذرد تا مورد تحسین دنبال‌کنندگانش قرار بگیرد و توجهی کسب کند.

 

این احتمالا بزرگترین موفقیت البلیهی در مواجهه با بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان باشد و بعید است که همین حالا با شور و شوق روایت و جزئیات خود را از این دو لحظه برای دوستانش تعریف نکند.

البته برخورد با رونالدو تنها کاری نبود که البلیهی انجام داد. او در آخرین دقایق و بعد از گل سوم الهلال، در حالی‌که بازیکنان حلقه شادی را دور میتروویچ ایجاد کرده بودند، وارد تور دروازه شد و شکلک‌هایی را به سمت تماشاگران النصر در پشت دروازه الهلال درآورد که البته این صحنه از چشم کمک داور پنهان نماند و کارت قرمز را برای البلیهی به دنبال داشت.

البلیهی طرفدارانی هم دارد که او را مرد جنگ‌های روانی می‌نامند و این چیز عجیبی در دنیای پیچیده هواداری در فوتبال جهان نیست. 
اما نکته مهم‌تر برای خیلی‌ها بی‌توجهی مطلق کریس رونالدو به سعی و تلاش بلیهی برای عصبانی کردن او بود تا جایی که کریستیانو که البته بازیکن چندان خونسردی هم نیست حتی نگاهی به این مدافع عربستانی که مشغول فریاد زدن در صورتش بود، نکرد. برخورد تراز با نمایش بی‌مایه یک فوتبالیست که دوست دارد در جمعی حضور داشته باشد اما به آن مهمانی دعوت نیست پس شیشه را می‌شکند.

یک کاربر با ستایش رونالدو در این‌باره نوشته: هنر ایگنور کردن!

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۷۲۳۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۱۲     ساعت: ۱۵ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024