صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
لیگ برتر انگلیس و یک فاصله عمیق

گرانقیمت‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال امضا شد!


کد خبر : ۱۹۸۴۷۱۶ | ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۸ | ۷.۱K بازدید | ۴ دیدگاه
لیگ برتر انگلیس و یک فاصله عمیق
گرانقیمت‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال امضا شد!

لیگ برتر انگلیس یک بار دیگر رکورد قرارداد حق پخش تلویزیونی را به شکلی باورنکردنی جابجا کرد.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، مدتی است که لیگ برتر انگلیس به سنگ معیاری برای بسیاری از اتفاقات در فوتبال اروپا تبدیل شده و حالا رکورد جدیدی در زمینه درآمدزایی به ثبت رسانده است. 

لیگ برتر انگلیس دوشنبه شب اعلام کرد که برای قرارداد تلویزیونی جدیدی به توافق رسیده و به زودی گرانقیمت‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال اروپا در این زمینه را به امضا خواهد رسید. قرارداد جدید این لیگ به مبلغ هشت میلیارد یورو است که سود بسیاری را برای 20 باشگاه حاضر در این مسابقات به همراه خواهد داشت. 

علاوه بر اسکای اسپورت و تی ان تی اسپورت که پنج بسته متفاوت پخش زنده را در اختیار دارند، این بار بی‌بی‌سی هم بسته پخش زنده برای تمامی مسابقات را درخواست کرده است. اسکای هم 215 پخش زنده در 38 هفته خواهد داشت که شامل بسته پخش زنده تمامی 10 مسابقه هفته آخر است. 

موضوعی که شکی در آن نیست این است که قدرتمندترین لیگ فوتبال اروپا با این قرارداد فاصله بیشتری با سایر رقبایش خواهد گرفت. برای مثال، لیگ آلمان سالانه از قراردادی که در سال 2021 امضا کرد مبلغ 1.1 میلیارد یورو دریافت می‌کند. 

آنها همچنین قراردادهای خود را که پیش از این سه ساله بود، چهار ساله کرده‌اند و به این ترتیب این مبلغ باید در طول این مدت به آنها پرداخت شود. بسیاری از کارشناسان باور دارند که این اتفاق نشانگر محبوبیت این لیگ در بین فوتبال‌دوستان است. 

ریچارد مستر، مدیر اجرایی لیگ برتر، در این باره گفت:« این نتیجه نشان می‌دهد که لیگ برتر انگلیس از چه قدرتی برخوردار است. این سندی بر این واقعیت است که بهترین فوتبال دنیا همچنان در این لیگ برگزار می‌شود.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۲۵۵
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۱۴     ساعت: ۱۰ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024