صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

شکست تیم‌های لیگ برتری در این ورزشگاه حتمی است!

استون ویلا طی ۱۵ بازی خانگی متوالی با حریفانش را با شکست بدرقه کرده است.

به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، آرسنال بازی هفته شانزدهم در هفته استون ویلا را با شکست 1-0 پشت سر گذاشت.

آرسنال در این دیدار با گل دقیقه 7 جان مک‌گین عقب افتاد و سپس تا پایان بازی با وجود موقعیت‌‌های مناسبی که داشت نتوانست نتیجه بازی را تغییر بدهد.

شکست آرسنال به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی به ویلا اجازه داد تا در رتبه سوم جدول بماند و تنها 2 امتیاز با صدر فاصله داشته باشد.

 

برد امشب پس از برد مقابل منچسترسیتی ضمن اینکه یک هفته رویایی را برای شاگردان اونای امری رقم زده، به آن‌ها اجازه داد تا تاریخ‌سازی جالب توجهی در مسابقات خانگی داشته باشند.

استون ویلا برای اولین بار در تاریخ 149 ساله باشگاه طی 15 بازی خانگی متوالی برنده شده است. آن‌ها طی 10 ماه گذشته در ویلا پارک شکستی را متحمل نشده‌اند. نکته جالب‌تر اینکه آخرین شکست آن‌ها در خانه مقابل آرسنال در فصل گذشته اتفاق افتاده بود.

استون ویلا پیش از این کریستال پالاس(0-1)، بورنموث(0-3)، ناتینگهام فارست(0-2)، نیوکسل(0-3)، فولام(0-1)، تاتنهام(1-2)، برایتون(1-2)، اورتون(0-4)، کریستال پالاس(1-3)، برایتون(1-6)، وستهام(1-4)، لوتون تاون(1-3)، فولام(1-3)، منچسترسیتی(0-1) را در ویلا پارک شکست داده بود.

همچنین پس از لیورپول(2000) و ساوتهمپتون(2001) و منچستریونایتد(2002) به چهارمین تیمی تبدیل شد که در دو بازی متوالی لیگ برتر انگلیس موفق شده دو تیم بالای جدولی را شکست دهد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۴۰۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۱۹     ساعت: ۱۰ : ۵۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024