صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ماجرای قضاوت بنیادی‌فرد در لیگ یک عربستان!

رییس ازبکستانی دپارتمان داوران فوتبال عربستان از موعود بنیادی‌فرد دعوت کرده قبل از جام ملت‌ها در لیگ یک سعودی‌ها قضاوت کند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، تیم داوری ایران متشکل از موعود بنیادی‌فرد، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم در حالی جهت قضاوت در جام ملت‌های آسیا به قطر می‌روند که گویا قرار است قبل از اعزام به این تورنمنت مهم به مدت دو الی سه هفته جهت قضاوت در لیگ عربستان به میدان بروند.

اما این سوال در اذهان شکل می‌گیرد که چرا در مسابقات لیگ یک عربستان قرار است قضاوت کنند؟

فرهاد عبدالائو، رییس ازبکستانی دپارتمان داوران عربستان، که رابطه بسیار خوبی با بنیادی‌فرد دارد، طی چند مرحله از وی دعوت کرده است که در لیگ عربستان قضاوت کند، اما بنیادی‌فرد به دلیل قضاوت‌های فشرده در مسابقات مقدماتی جام جهانی، لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ برتر ایران نتوانست در این کشور حضور پیدا کند.

 

حال بنیادی‌فرد با توجه به تعطیلی لیگ قهرمانان آسیا و ‌نزدیکی به جام ملت‌های آسیا مجددا دعوتنامه‌ای از سمت فرهاد عبدالائو دریافت کرده است. همیشه در چیدمان ابلاغ‌های داوری اصل بر این است که وقتی تیم داوری برای یک تورنمنت بزرگ دعوت می‌شود، مقام مسئول باید سعی در حفظ و ایجاد آرامش آن تیم کرده و با استفاده از آنها در مسابقات رسمی و نه چندان حساس، او را برای تورنمنت اصلی آماده کند.

چون لیگ اصلی عربستان ممکن است باعث ایجاد برخی حواشی شود، بنیادی‌فرد با تصمیم بسیار منطقی این مدرس رسمی فیفا برای قضاوت لیگ یک عربستان خود را آماده جام ملت‌ها خواهد کرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۵۵۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۲     ساعت: ۱۱ : ۲۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024