صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
سرپرست فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان:

'ایران قوی، ورزش قوی' فرهنگ و باوریست است که باید در ذهن، روح و جان مدیران، مربیان و ورزشکاران ما نهادینه شود

علیرضا خسروی گفت: 'ایران قوی، ورزش قوی' تنها یک شعار نیست. فرهنگ و باوریست است که باید در ذهن و روح و جان مدیران، مربیان و ورزشکاران ما نهادینه شده و سرلوحه تلاشمان قرار گیرد و سیاست‌های کلان ورزش با دست پرتوان وزیر ورزش و جوانان، بر این اساس تبیین شود.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان؛ علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با اشاره به دیدار جامعه ورزش با مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان مبنی بر توجه به موضوع ورزش قوی، ایران قوی اظهار داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره سرلوحه و در راس امورات واقدامات راهبردی دستگاه‌های اجرایی کشور علی‌الخصوص  حوزه ورزش بوده است.

خسروی تاکید کرد: "ایران قوی، ورزش قوی" تنها یک شعار نیست. فرهنگ و باوریست است که باید در ذهن و روح و جان مدیران، مربیان و ورزشکاران ما نهادینه شده و سرلوحه تلاشمان قرار گیرد و سیاست‌های کلان ورزش با دست پرتوان وزیر ورزش و جوانان، بر این اساس تبیین شود.

سرپرست جدید فدراسیون ناشنوایان افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با یاری خداوند و با استفاده از نظرات کارشناسان خبره و اهل فن و اتخاذ تصمیمات صحیح، برنامه‌ریزی هدفمند و کسب نتایج درخشان، به شعار "ایران قوی، ورزش قوی" جامه عمل بپوشانیم.

وی در پایان گفت: برای رسیدن به این آرمان تلاش مضاعف و مداوم خواهیم داشت تا باردیگر موجب شادی دل مردم ایران شویم و نام ایران همواره در ورزش‌های ناشنوایان بدرخشد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۷۴۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۹/۲۹     ساعت: ۱۴ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024