صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

طلسم سردار آزمون امشب هم نمی شکند

سردار آزمون امشب در دیدار مقابل ناپولی نیز کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

به گزارش جهانی پرس- مسعود نجفی، اغراق نیست اگر بگوییم که رم یکی از بهترین تیم‌های سری‌آ از حیث در اختیار داشتن بازیکنان هجومی است. با حضور ستاره‌هایی نظیر روملو لوکاکو، سردار آزمون، پائولو دیبالا، استفان الشعراوی و آندره‌آ بلوتی خیال ژوزه مورینیو در خط حمله راحت است. به این جمع باید تامی آبراهام انگلیسی را هم اضافه کرد که با رهایی از بند مصدومیت به زودی به ترکیب جاولوروسی اضافه خواهد شد.

اما شاید تا چند هفته قبل در بین مهاجمان رم سردار آزمون از کم‌ترین شانس برای حضور در ترکیب این تیم برخوردار بود. با این حال، بعد از عملکرد این ستاره ایرانی در هفته‌های اخیر حالا او بالاتر از آندره‌آ بلوتی و حتی استفان الشعراوی به گزینه شماره یک مورینیو به عنوان یار تعویضی در خط حمله تبدیل شده است.

با توجه به این موضوع و البته غیبت پائولو دیبالا انتظار می‌رفت که سردار آزمون امشب در دیدار مقابل ناپولی کار را در ترکیب اصلی آغاز کند اما این اتفاق باز هم رخ نخواهد داد. ستاره ایرانی باشگاه رم امشب نیز از روی نیمکت کار خود را شروع می‌کند و احتمالاً در نیمه دوم با صلاحدید ژوزه مورینیو وارد میدان خواهد شد. گفتنی است سردار تا به حال در ترکیب اصلی رم به میدان نرفته و باید دید که بالاخره کی این طلسم برای او شکسته خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۸۰۴
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۲     ساعت: ۱۵ : ۱۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024