صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

درگیری عجیب مورینیو و ستاره ناپولی: دعوا یا رفاقت!

ژوزه مورینیو و خویچا کواراتسخلیا شب گذشته لحظات جالب و عجیبی را در کنار زمین رقم زدند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم سری آ ایتالیا روبروی ناپولی قرار گرفت و موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد. 
این بازی بسیار پر تنش و پر برخورد بود و داور مجبور شد از 13 کارت زرد و دو کارت قرمز در طول 90 دقیقه استفاده کند تا بتواند همچنان کنترل بازی را در دست داشته باشد و شرایط را به درستی مدیریت کند. 
مربیان دو تیم هم از این کارت‌های زرد بی‌نصیب نماندند و مورینیو لحظاتی پس از آن که برایان کریستانته به خاطر درگیری با کواراتسخلیا درست در کنار نیمکت رم از سوی داور جریمه شد، کارت زرد دریافت کرد.
اما اتفاق جالب اینجا بود که این مربی پرتغالی در حالی دیده شد که بر ستاره ناپولی فریاد می‌کشید:« بس است! بس است! احترام بگذار!» و این درگیری به همین جا ختم نشد و آنها به هم نزدیک شدند و مورینیو همچنان به بحث با او ادامه داد. 

اما این بحث تنها لحظاتی طول کشید و سرمربی رم بلافاصله با حالتی دوستانه دستش را دور صورت بازیکن حریف قرار داد و شروع به صحبت کردن و مطرح کردن توصیه‌هایی به او کرد که با واکنش مثبت کواراتسخلیا هم روبرو شد. 

این موضوع مورد توجه بسیاری از هواداران دو تیم قرار گرفت و تصاویر مربوط به آن بارها و بارها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۸۵۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۳     ساعت: ۱۰ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024