صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
پس از حادثه تلخ رانندگی

شوک به فوتبال ایران: درگذشت بازیکن تیم زنان

متأسفانه ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی زنان و باشگاه خاتون بم، بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

به گزارش  جهانی پرس- فریبا زندیه، فوتبال ایران در صبح یکشنبه با شوک عجیب و خبری ناراحت کننده روبرو شد. طی یک حادثه رانندگی، متأسفانه ملیکا محمدی جان خود را از دست داد و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

این اتفاق بامداد امروز رخ داد که بر اثر واژگونی یک خودرو تیبا، سه سرنشین آن که از بازیکنان تیم ملی زنان و باشگاه خاتون بم بودند، دچار آسیب دیدگی شدید شده و روانه بیمارستان شدند.

این سه بازیکن تیم ملی سوار بر خودروی کرایه عازم بم بوده اند که در ورودی شهر بم، دوراهی باغچمک، به دلیل عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت قابل اطمینان، این خودرو تیبا واژگون شده است.

 

متأسفانه در این سانحه، ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی زنان و باشگاه خاتون بم، جان خود را از دست می دهد و دو هم تیمی دیگر وی نیز که در خودرو حضور داشته اند، دچار مصدومیت می شوند.

زهرا خواجوی سنگربان تیم ملی فوتبال زنان نیز در این سانحه دچار شکستی لگن شده و بهناز طاهرخانی نیز دیگر مصدوم این سانحه است که تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد.

تیم خاتون بم چند روز پیش و با حضور سه بازیکن فوق، موفق شده بود در دیداری حساس از هفته ششم لیگ زنان، با سه گل از سد سپاهان عبور کند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۸۸۷۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۳     ساعت: ۱۰ : ۲۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024