صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
هر طور شده یک مدافع بخرید

جلسه تعیین کننده کارلو آنچلوتی با پرز

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، کارلو آنچلوتی به زودی با فلورنتینو پرز دیدار خواهد داشت تا در مورد جذب یک مدافع جدید به توافق نهایی برسند.

به گزارش جهانی پرس - علی محمدی، رئال مادرید فقط یک مدافع میانی تخصصی برای دو بازی بعدی خود در لالیگا دارد و در پایان سال 2023 با بحران مصدومیت و محرومیت در قلب دفاع روبه‌رو شده است. 

میلیتائو و آلابا صلیبی داده‌اند و ناچو نیز احتمالا دو بازی بعدی رئال را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد. آنتونیو رودیگر تنها مدافع میانی در دسترس کارلو آنچلوتی برای شروع سال 2024 است تا نیاز رئال به خرید مدافع جدید بیش از پیش حس شود.

برنامه اولیه رئال خرید مدافع وسط در زمستان و حتی تابستان 2024 نبود و برای تابستان 2025 نیاز به خرید یک مدافع میانی حس می‌شد اما مصدومیت‌های صلیبی متعدد برنامه‌های رئال را تغییر داده است.

 

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، تصمیم کارلو آنچلوتی برای خرید یک مدافع جدید قطعی است و او این را به شکل جدی از مدیریت باشگاه درخواست کرده است. به زودی نیز او با پرز دیدار می‌کند تا در مورد خرید یک مدافع جدید یا بازگرداندن یکی از بازیکنان قرضی (رافا مارین از آلاوس) به توافق برسند.

کارلتو نام‌هایی را مدنظر دارد که آنها را در اختیار پرز قرار خواهد داد و تصمیم نهایی نیز با رئیس است. باید دید رئال در ژانویه مارین را برمی‌گرداند یا مدافع میانی جدید می‌خرد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۰۰۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۶     ساعت: ۱۲ : ۴۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024