صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

فرصت ستاره پی‌اس‌جی: با قهرمانی به آسیا می‌آیم!

لی کانگ این، ستاره کره‌ای پاری سن ژرمن، دیرتر از سایر بازیکنان به اردوی تیم ملی کشورش در امارات ملحق خواهد شد.

به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی مصمم است تا بتواند به دوری 64 ساله از جام قهرمانی جام ملت‌های آسیا پایان دهد و امیدوار است که بتواند با یورگن کلینزمن بار دیگر به این افتخار دست پیدا کند. 

فدراسیون فوتبال کره جنوبی روز گذشته تاریخ دقیق پیوستن بازیکنان لژیونر دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد تا مشخص شود که هر کدام از آنها قرار است در چه زمانی در کنار تیم ملی کشورشان حضور پیدا کنند و برای شرکت در این رقابت‌ها آماده شوند. 

سون هیونگ مین، ستاره و کاپیتان تاتنهام، قرار است در تاریخ دوم ژانویه راهی اردوی کره جنوبی شود و به کمپی که این تیم در شهر ابوظبی در کشور امارات زده بپیوندد تا در اختیار کادر فنی تیم ملی کشورش قرار بگیرد. 

اما تنها بازیکنی که این اجازه را پیدا کرده که دیرتر از موعد مقرر در کنار سایر بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی کره جنوبی حضور پیدا کند، لی کانگ این است که با دو روز تاخیر به جمع آنها اضافه خواهد شد. 

پاری سن ژرمن قرار است دیدار سوپرجام فوتبال فرانسه را در تاریخ سوم ژانویه برابر تولوز برگزار کند و به همین دلیل این بازیکن قرار است برای همراهی تیمش در این بازی مهم و کمک به آنها برای کسب جام قهرمانی همچنان در پاریس بماند. 

در صورتی که پی اس جی موفق به پیروزی برابر تولوز در این بازی شود، این اولین جامی است که این ستاره کره جنوبی با پیراهن این تیم به دست خواهد آورد. کلینزمن شخصا به کانگ این اجازه داد که در پاریس بماند و شانسش برای کسب عنوان قهرمانی با این تیم را امتحان کند تا با اعتماد به نفس بیشتری به اردوی تیم ملی کشورش ملحق شود.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۰۴۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۹     ساعت: ۱۰ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
  • ٢١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 30 2024