صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

اعتراف ژاوی: اذیت شدیم اما مهم صعود است

ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید این تیم شرایط را برای خودش سخت کرد اما همین مهم است که توانست راهی مرحله بعدی شود.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی اسپانیا روبه‌روی بارباسترو به میدان رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

پیروزی با اختلاف تنها یک گل برابر این تیم دسته چهارمی باعث شد که باز هم با وجود پیروزی انتقادهایی از عملکرد بارسلونا صورت بگیرد اما ژاوی معتقد است که مهم صعود تیمش به مرحله یک هشتم این مسابقات بوده است. 

سرمربی بارسلونا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران جواب داد. 

شرایط بازی: شرایط کمی برای ما سخت شد. نیمه اول همه چیز خیلی جدی دنبال شد. شرایط می‌توانست از این بهتر باشد اما چنین دیدارهایی همیشه پیچیده می‌شوند اما این بازی بیشتر از چیزی که لازم بود برای ما پیچیده شد. در حال توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم و هدف ما هم همین بود. 

مشکل بارسا: نبود ارتباط درست. بازی کاملا کنترل شده بود. اشتباهات خودمان باعث شد که کار برایمان سخت شود و اذیت شویم اما مهم این است که توانستیم در مرحله یک هشتم باشیم. 

داوری: من صحنه پنالتی را ندیدم. به من گفتند که گل ژوائو که مردود شد هم درست بوده است. باعث تاسف است که در این رقابت از کمک داور ویدیویی استفاده نمی‌شود. درک نمی‎‌کنم دلیل این کار چیست. 

درگیری در پایان بازی: همیشه صحبت‌هایی هست. با داوری صحبت شد و فقط همین بود. حالا هم باید با بازیکنان و مربیان حریف در رختکن صحبت کنیم. وقتی در جایی خبر از تنش و درگیری نیست، سعی در ایجاد آن نداشته باشید. 

عملکرد تیم: من فکر می‌کنم ما بازی خوبی را ارائه کردیم اما باز هم آشفته شدیم. یک اشتباه ممکن است جام را از شما بگیرد. نباید تا این حد راحت بگیریم. من فکر می‌کنم به‌طور کلی بازی مثبتی بود. 

ویتور روکه و لواندوفسکی: آنها می‌توانند کنار هم بازی کنند و مشکلی از این بابت نیست. 

سوپرجام: برای کسب اولین عنوان قهرمانی هیجان‌زده هستیم و انگیزه بسیاری داریم. این ماهی است که در آن تکلیف این جام و جام حذفی روشن خواهد شد.

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۲۸۲
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۲۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024