صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

تن‌هاخ: برای ما فقط صعود کردن مهم است

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از این که تیمش توانسته است راهی مرحله بعدی جام حذفی شود خوشحال است.

به گزارش جهانی پرس از"ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های دور سوم از جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ویگان روبه‌روی این تیم قرار گرفت و موفق شد با دو گل برابر آنها به پیروزی برسد. 

این برد ارزش و اهمیت زیادی برای شیاطین سرخ داشت چون شرایط نه‌چندان خوب این تیم در لیگ برتر انگلیس و قرار گرفتنش در جایگاه هشتم و نتایجی که اخیرا کسب کرده باعث ناامیدی هوادارانش شده بود اما آنها حالا شرایط نسبتا بهتری خواهند داشت. 

این شاید آخرین فرصت یونایتد برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل باشد و تن‌هاخ هم به خوبی از این موضوع باخبر است و پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «در جام حذفی فقط باید به پیروزی فکر کرد چون حذفی است و همین مهم است. باید کار را تمام کرد و این چیزی است که پس از پایان بازی در رختکن به بازیکنانم گفتم.»

 

او درباره موقعیت‌های گلزنی یونایتد اظهار داشت: «قطعا باید بیشتر گل می‌زدیم. در نیمه اول پنج یا شش فرصت خوب داشتیم. فکر می‌کنم فوتبال خیلی خوبی ارائه کردیم. باید بیشتر از این فرصت‌ها استفاده می‌کردیم اما اگر گل نزنید، باید متمرکز بمانید و این کاری است که امشب انجام دادیم. 

همیشه نمی‌توان گفت که چرا فرصت‌های گلزنی برای یک تیم از دست می‌رود. حملات خوبی روی دروازه حریف داشتیم و فرصت بسیاری ایجاد کردیم اما نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم اما سبک خلق موقعیت ما در این بازی خیلی خوب بود.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۴۹۳۲۰
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۱۹     ساعت: ۹ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024