صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

عمر خربین: فقط به ۶۰ درصد خواسته‌هایمان رسیدیم

مهاجم تیم ملی سوریه می‌گوید که آنها برای کسب پیروزی برابر ازبکستان وارد زمین شده بودند.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، روز گذشته و در یکی از دیدارهای حساس گروه B رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، ازبکستان با نتیجه دور از انتظار بدون گل برابر سوریه متوقف شد تا وضعیت جدول رده‌بندی و شرایط تیم‌های این گروه پیچیده شود.

عمر خربین، مهاجم تیم ملی سوریه که از دقیقه 70 این مسابقه وارد زمین شد، در پایان این مسابقه مدعی شد که آنها در دیدار برابر ازبکستان به 60 درصد خواسته‌هایشان رسیده‌اند.

عمر خربین در اظهارات تلویزیونی پس از بازی گفت: برگزاری نخستین بازی در تورنمنت‌هایی مانند جام ملت‌های آسیا همیشه سخت و بیشتر تاکتیکی است و این دیدار نیز همینگونه بود..

 

وی افزود: ما برای کسب پیروزی وارد زمین شدیم و تلاش کردیم تا سه امتیاز را به دست بیاوریم ولی کسب نتیجه تساوی نیز برای ما خوب و مثبت تلقی می‌شود و امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی بسیار تاکتیکی بود و ما 60 درصد از آنچه را که لازم بود به دست آوردیم و به دنبال تساوی نبودیم، بلکه تلاش کردیم تا با پیروزی از زمین خارج شویم.

تیم ملی سوریه در گروه دوم با تیم‌های استرالیا، ازبکستان و هند رقابت می‌کند و امیدوار است تا بتواند راهی مرحله بعدی این پیکارها شود.

استرالیا با غلبه بر هند با 3 امتیاز در صدر گروه قرار دارد و پس از آن سوریه و ازبکستان هر کدام یک امتیاز کسب کرده اند و در نهایت هند بدون امتیاز قعرنشین گروه است.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۴۵۱
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴     ساعت: ۱۰ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
  • ٢٥ شوال ١٤٤٥
  • May 04 2024