صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش
فهرست پنج نفره استقلال خوزستان برای معاوضه؛

مذاکرات فشرده پرسپولیس برای استخدام ستاره‌ی تیزپا

شرایط توافق دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس برای انتقال آقایی‌پور مشخص شد.

به گزارش  جهانی پرس از"ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس به دنبال انتقال جواد آقایی‌پور از استقلال خوزستان است و تمایل دارد مهاجم جوان آبی‌ها را به جمع تیم خود اضافه کند، حریف نیز شرایط خاصی برای این انتقال در نظر گرفته است.

در ابتدا باشگاه استقلال اعلام کرد برای این انتقال خواهان دریافت مبلغ 30 میلیارد تومان برای صدور رضایتنامه است. موضوعی که طبیعی بود باشگاه پرسپولیس عقب نشینی کرده و از این انتقال صرف نظر کند. با این حال گفتگوی دو باشگاه همچنان ادامه دارد و طرفین بحث معاوضه را نیز به شدت دنبال می‌کنند.

استقلال خوزستان که علیرغم نمایش فنی موفق طی نیم فصل اول نتوانست به نتیجه دلخواه دست یابد و در قعر جدول برای فرار از سقوط می‌جنگد، به دنبال تقویت خود در نیم فصل دوم و جذب بازیکنانی است که در این مسیر به آنها کمک کند.

 

باشگاه استقلال خوزستان با نظر سیروس پورموسوی قصد دارد لیستی پنج نفره به پرسپولیس اعلام کند تا از بین آنها بازیکنی برای معاوضه با جواد آقایی‌پور مورد موافقت قرار گیرد. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس نیز تا این لحظه نام دو بازیکن خود را برای این انتقال و معاوضه به آبی‌ها اعلام کرده که مورد موافقت قرار نگرفته است.

لیست پنج نفره استقلال خوزستان
باشگاه استقلال خوزستان قصد دارد برای این معاوضه نام پنج بازیکن پرسپولیس را معرفی کند. گفته می‌شود فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، وحدت حنانوف و نبیل باهویی جزو این لیست محسوب می‌شوند. نفراتی که باید دید با چه واکنشی از سوی باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شوند. با این حال گفته می‌شود این باشگاه برای انتقال علاوه بر معاوضه قرضی به دنبال دریافت 10 میلیارد نیز می‌باشد.

تمایل باشگاه پرسپولیس به انتقال دو بازیکن
باشگاه پرسپولیس نیز بعد از اینکه از مواضع خود برای این انتقال کوتاه آمد، پیشنهاداتی به استقلال داده است که تا این لحظه مورد موافقت آنها قرار نگرفته است. مهمترین موضوع انتقال نبیل باهویی است. بازیکنی که البته استقلال خوزستان و سیروس پورموسوی نیز خواهان جذب آن است اما شرایط مالی دو طرف مانع این اتفاق شده است. باشگاه استقلال خوزستان برای این انتقال باید مبلغ ارزی قرارداد نبیل باهویی را برعهده گیرد که تا این لحظه مورد موافقت این تیم واقع نشده است.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس پیشنهاد انتقال میلاد سورگی هافبک جوان خود که توسط یحیی گل محمدی فرصت مناسبی برای حضور در ترکیب این تیم به دست آورده بود را نیز به استقلال خوزستان داده است. آنها (پرسپولیس) تمایل دارد با انتقال سورگی به استقلال خوزستان، مبلغ 10 میلیارد نیز به این باشگاه پرداخت کند. با این حال باشگاه استقلال خوزستان به این پیشنهاد پاسخ رد داده است و مدعی است با شرایطی که در جدول دارد، نمی‌تواند روی بازیکن جوان ریسک کرده و در شرایط کنونی نیز جوانان این تیم نمایش موفقی داشته‌اند و سیاست آنها سود بردن از جوانان بومی است. در ضمن آنها با از دست دادن ستاره تیم خود و دستیابی به 10 میلیارد، قادر به حضور در نقل و انتقالات برای رسیدن به بازیکنی در شرایط آقایی‌پور نخواهند بود و قطعا بازیکنان مدنظر آنها نیز با دو مانع عدم صدور رضایتنامه و مبلغ رضایتنامه بالا، شرایط را برای جایگزینی سخت خواهند کرد.

اما همانطور که از صحبت‌های روز گذشته نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان می‌شد پیش‌بینی کرد، این باشگاه نمی‌خواهد شرایط سختی برای انتقال جواد آقایی پور در نظر بگیرد. او با اشاره به این موضوع که بازیکنان زندانی تیم او نیستند، شرایط را برای پیگیری مذاکره فراهم ساخته و بعید است در صورت تداوم این روند و مذاکرات، دو تیم به نتیجه لازم برای این انتقال نزدیک نشوند.

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۵۷۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۲۷     ساعت: ۱۷ : ۳۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024