صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
مدیریت شهری
اجتماعی
هنر و اندیشه
محله خبر
اختصاصی جهانی پرس
تولید، اکران و پخش

ادعای اینزاگی: ما برابر شیرها قهرمان شدیم!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بازیکنان ناپولی را به شیر تشبیه و از پیروزی برابر آنها ابراز رضایت کرد.

به گزارش جهانی پرس از "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام فوتبال ایتالیا روبروی ناپولی به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

این سومین قهرمانی متوالی اینتر در این رقابت‌ها بود که به شکلی دراماتیک و با گل لائوتارو مارتینز در وقت‌های تلف شده به دست آمد و به همین دلیل شیرینی بیشتری برای هواداران و بازیکنان این تیم داشت که سر از پا نمی‌شناختند. 
اینزاگی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما از ناپولی به خاطر نمایش بسیار خوبی که داشت تمجید می‌کنیم. آنها به خوبی دفاع کردند و مانند شیرها جنگیدند. طبیعتا باختن در بازی فینال و در دقیقه 90 بسیار سخت و همیشه دردناک است. 

من همچنین می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم. آنها در بازی نیمه نهایی بازی کردند و سپس 60 ساعت بعد در دیدار فینال به میدان رفتند که برای همه اتفاق جدیدی بود. ما بهایی برای این خستگی پرداخت کردیم اما بازیکنان همچنان متمرکز ماندند و عملکرد درخشانی داشتند. 

خیلی خوشحال هستم اما از همه بیشتر برای بازیکنانم که به سختی تلاش کردند و این باشگاه که در طول این سه سال اطمینان حاصل کرد که هیچ چیزی کم نداشته باشیم. من تعهد خاصی به این هواداران دارم که مسیری طولانی را برای آمدن به اینجا طی کردند. ما می‌خواستیم این لحظه را با آنها شریک شویم و وقتی گل زده شد، همه بازیکنان حتی از روی نیمکت رفتند تا شادی آن را با هواداران تجربه کنند. 

هیچ رازی برای موفقیت ما وجود ندارد. باید تیمی قدرتمند داشته باشیم که من در اینتر دارم و پیش از آن هم در لاتزیو داشتم. به قهرمانی خوش‌بین بودم اما نه خیلی زیاد، چون معمولا یک هفته یا بیشتر برای آماده شدن برای فینال وقت هست اما ما اینجا چنین چیزی نداشتیم.»

شناسنامه


کدخبر: ۳۵۲۷۶۸
تاریخ: ۱۴۰۲/۱۱/۳     ساعت: ۹ : ۴۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Apr 27 2024